TexturePacker

Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії TexturePacker звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію по ліцензуванню, а також технічну підтримку по ряду виробників.

Характеристики

TexturePacker – це програмне забезпечення, призначене для створення спрайт-листів. Редактор також здатний автоматично стискати розміри спрайтів, підганяючи зображення під екрани з різним дозволом. Завдяки масштабуванню, фахівець зможе зменшити споживання пам’яті при виконанні команд і збільшити частоту кадрів.

Можливості TexturePacker:

  • Скорочення обсягу пам’яті, а не якості зображення
  • TexturePacker може безпосередньо імпортувати такі формати файлів: PSD / SWF / PNG / TGA / JPG / TIFF
  • Повна автоматизація за допомогою клієнта командного рядка
  • Захист контенту для Cocos2D
  • Працює з будь-яким ігровим движком: Unity / Cocos2D-X / Cocos2D / SpriteKit / Starling / Sparrow / LibGDX / Moai / V-Play / Corona (TM) SDK / Phaser / MelonJS / Monogame / HTML5 / CSS sprites
  • Формати зображень для перегляду і запису

Імпорт: PSD / SWF / PNG / TGA / JPG / TIFF / BMP

Експорт: PNG / PVR / JPG / BMP / TGA / TIFF / PKM – PKM з ETC1 / PPM – Netbpm (ASCII або бінарний) / WebP / ATF

  • Обрізка / кадрування – економія місця за рахунок видалення прозорості
  • Економія місця
  • Алгоритми компонування і особливості конфігурації.

TexturePacker має 2 алгоритми компонування:

Basic: найкраще підходить для плиткових карт і простої анімації

Спрайти поміщаються в ряд доти, поки ряд не буде заповнений.

MaxRects: найвідоміший алгоритм упаковки текстур. Швидкий і має високий коефіцієнт завантаження. Включення обертання і обрізки для досягнення найкращих результатів (в залежності від цільової структури).