ПОБУДУЙ КАР’ЄРУ

В SOFTICO

SOFTICO пропонує своїм співробітникам можливість брати участь у розробці та просуванні цікавих проектів, а також сприятливі умови для їхнього швидкого особистого розвитку. Цей унікальний досвід відкриває унікальні перспективи для кожного фахівця, включаючи реальний шанс для реалізації власних проектів.

ПЕРЕВАГИ РОБОТИ В SOFTICO

Ми розуміємо, що робота вимагає великих зусиль і кожен співробітник піддається серйозним навантаженням.
Тому ми намагаємося забезпечити максимально комфортні умови для плідної роботи і повноцінного відпочинку.

Всі співробітники отримують від компанії:

Безкоштовні уроки англійської

Участь у міжнародних конференціях

Чай/кава

Корпоративні заходи та тімбілдинг

Немає
дрес-кода

Оплата
лікарняних

Вихідні
згідно із КЗоТом

Перспективи кар’єрного росту

Медичне
страхування

Заняття
йогою

ОФІС

SOFTICO – це молода, креативна, цілеспрямована і дуже амбітна команда. Всі умови в нашому офісі сприяють збереженню високого рівня ефективності роботи команди і дозволяють кожному співробітнику відчути всі переваги роботи у великому дружньому колективі.

ВАКАНСІЇ У SOFTICO

У продуктовому Портфелі компанії представлено більш ніж 400 вендорів, серед яких: Microsoft, Bitdefender, Tableau, TeamViewer, IRIS, ESET, Telia, ABBYY, Adobe, Corel, Dassault Systemes та інші. Ми активно шукаємо крутих фахівців і запрошуємо приєднатися до нашої команди.

  • Проведення переговорів із потенційними клієнтами

  • Розвиток та підтримка довірливих стосунків із клієнтами

  • Формування комерційних пропозицій

  • Робота у CRM системі

  • Аналіз бізнес-потреб клієнтів

  • Допомога нашим клієнтам в інтеграції рішень, які ми продаємо

  • Технічна підтримка користувачів

  • Забезпечення мережевої безпеки

  • Підтримка корпоративної інфраструктури

Business Development Manager

  • Просування продукту

  • Розширення партнерської бази з продукту і встановлення особистих контактів із партнерами

  • Проведення зустрічей та переговорів із потенційними клієнтами

  • Проведення презентацій та консультацій із продукту

  • Ведення ділової переписки

  • Участь у бізнес-заходах, вебінарах

  • З’ясування поточних і перспективних потреб клієнтів