Компанія NetSupport із радістю повідомляє про вихід 5 версії NetSupport Notify із повністю оновленим користувацьким інтерфейсом.

Оскільки оповіщення, як правило, відправляються в результаті складної ситуації, відправнику тепер ще простіше знайти і швидко перейти до потрібних функцій за допомогою доступу одним клацанням.

Серед інших оновлень рішення:

  • підтримка більшої кількості користувачів

Сервер повідомлень тепер підтримує 10000 агентів, допомагаючи великим компаніям або мультиакадемічним організаціям, наприклад, швидко і легко спілкуватися з великою кількістю співробітників і/або студентів.

  • розмір повідомлення

Тепер відправники можуть обирати розмір і розташування повідомлення, яке відображається на екранах одержувачів, що дозволяє їм змінювати рівень впливу повідомлення. Наприклад, повідомлення про аварійну евакуацію можуть бути налаштовані на заповнення всього екрану, тоді як оповіщення про вихід із ладу поштового сервера може бути меншим за розміром і більш непомітним. Це також допомагає забезпечити відповідність повідомлення розміром монітора.

  • підтвердження повідомлення

При відправці повідомлення “Повний екран” замість функції тайм-ауту може відображатися кнопка “OK”. Це дозволяє одержувачеві не тільки підтвердити отримання та прочитати повідомлення (а не відправнику, припускаючи, що він його отримав), а й відхилити повідомлення одразу ж після його перегляду, що допомагає прискорити час відповіді.

  • додана підтримка платформ

NetSupport Notify тепер включає підтримку Chromebooks, щоб допомогти організаціям ефективно спілкуватися на різних платформах, якими вони користуються.

  • перегляд всього повідомлення

Щоб одержувачі могли ще швидше читати і підтверджувати повідомлення, тепер при відправці можна зробити видимим все повідомлення.

  • розширений «список історії»

Сповіщення про аварійне реагування тепер відображаються в списку історії (за замовчуванням), а оповіщення тепер можуть бути прикріплені до вершини, щоб полегшити пошук і повторне використання важливих повідомлень. Прикріплені повідомлення завжди будуть залишатися нагорі списку, незалежно від пошуку за датою.

  • діапазони відправки на IP-адреси

Крім відправки повідомлень із використанням Active Directory, повідомлення також можна відправляти на діапазони IP-адрес – це зручно для організацій із розосередженими мережами.

  • додаткові налаштування

NetSupport Notify може бути додатково налаштований відповідно до потреб вашої організації. Шрифт і розмір тексту в будь-яке повідомлення можна змінити відповідно до вашого бренду. Крім того, можна створити свій власний набір значків типів повідомлень (використовуючи свій власний текст, шрифти і колір) відповідно до типів повідомлень, які клієнт хоче відправляти.

  • нові типи повідомлень

На додаток до типів повідомлень «Новини, Повідомлення, Сповіщення, Технічні, Критичні» були додані «Здоров’я» і «Безпека», щоб допомогти визначити пріоритети повідомлень, які можуть містити пов’язану інформацію. Наприклад, у повідомленні, яке стосується «Здоров’я», можна нагадувати користувачам про використання коштів для дезінфекції рук або підтримки соціальної дистанції.

Нові функції в V4

  • новий дизайн

Тепер доступний новий дизайн, що робить NetSupport Notify ще простішим і зрозумілішим у використанні.

  • збільшений ліміт символів

Тепер є можливість відправляти більше інформації в своїх повідомленнях, причому обмеження на кількість символів у заголовку повідомлення збільшено з 40 до 80, а обмеження на кількість символів у тексті основного повідомлення збільшено з 500 до 1000.

  • екстрене повідомлення у відповідь

Щоб запобігти випадковій відправці екстрених повідомлень, потрібно вибрати комбінацію з трьох гарячих клавіш для відправки цих повідомлень.

  • шаблони Active Directory

Консоль Notify, Агент і Параметри можуть бути розгорнуті за допомогою «Групової політики» без ручного втручання. Централізація цього процесу допоможе заощадити час і ресурси, уникаючи ручного налаштування.

  • відображення повідомлень

Щоб повідомлення клієнта доходило до всіх, тепер воно буде відображатися навіть у тому випадку, якщо комп’ютер заблоковано.

  • відправка повідомлень

При виборі одержувачів для відправки повідомного повідомлення тепер може відображатися ім’я Active Directory замість зареєстрованого імені користувача. Це полегшує пошук і вибір людей, яким клієнт хоче відправити повідомлення.

  • підтримка IPv6

NetSupport Notify тепер підтримує адреси IPv6.

NetSupport – розробник комерційного програмного забеспечення для керування та підтримки локальних та глобальних мереж.

З питань придбання рішень NetSupport звертайтеся до наших спеціалістів +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua.