У заяві компанії йдеться, що Twitter помилково надав рекламодавцям конфіденційну інформацію, яка допомогла їм вибрати потрібних користувачів для своєї реклами. Компанія стверджує, що вже припинила цю практику, але не згадує, що зараз відбувається з вже використаними даними.

Twitter регулярно радить використовувати багатофакторну аутентифікацію та інші заходи для підвищення безпеки своїх онлайн-акаунтів, але, як і будь-яка інша соціальна мережа, заробляє на рекламі. Дві програми: «Спеціалізовані аудиторії» та «Партнерські аудиторії», пропонують компаніям можливість орієнтуватися на людей, які вже проявили певний інтерес до певних продуктів.

Телефонні номери та адреси електронної пошти користувачів, особливо ті, які вказані в цілях безпеки, повинні залишатися конфіденційними. Але Twitter використовував ці дані для націлювання на користувачів реклами без їх згоди.

«Ми не можемо з упевненістю сказати, скільки людей постраждали від цього, але, прагнучи бути прозорими, ми хотіли, аби про це всі знали», – прокоментували в компанії.

Відзначається, що з 17 вересня 2019 року ця практика більше не використовується.

Джерело Bitdefender

Рішення Bitdefender, провідної світової компанії в області кібербезпеки, що захищає понад 500 мільйонів користувачів у всьому світі, легко виявляють майнери, а також забезпечують захист фізичних і віртуальних ПК і серверів, поштових скриньок та мобільних пристроїв.

З питань придбання рішень Bitdefender звертайтеся до наших фахівців 0 800 75-01-34 або sales@softico.ua