ManageEngine

створює комплексне програмне забезпечення
для управління ІТ для всіх потреб бізнесу

ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

ManageEngine – це прості рішення для найскладніших проблем управління ІТ, від забезпечення безпеки вашого бізнесу до забезпечення високої доступності та задоволення ваших користувачів. ManageEngine об’єднує всі елементи ІТ-інфраструктури.

Якщо мова йде про повноцінні бізнес-процеси та автоматизації процесу сервісного обслуговування, вкрай важливо зробити вибір на користь надійної програми для техпідтримки.

Програма Service Desk призначена для обліку всіх заявок, що надходять із внутрішніх відділів та від клієнтів. Вона забезпечує сортування за тематикою, терміновостю та направляє запити безпосередньо відповідальному співробітнику або департаменту для подальшої обробки. У більшості випадків, саме завдяки Service Desk ІТ-фахівці можуть легко і швидко виконувати свої завдання.

Коли можливості безкоштовних програм для автоматизації процесу сервісного обслуговування вже не зможуть покривати потреби вашої компанії, Ви зіткнетеся з необхідністю купити програму Service Desk. Під час зростання компанії зростають її потреби і, в цьому випадку, програма для техпідтримки повинна впоратися з навантаженням. Якщо ви націлені на покращення якості обслуговування клієнтів і підвищення рівня їх задоволеності, використовуйте для вашої служби техпідтримки ліцензійне програмне забезпечення від надійних виробників.

Перш, ніж безкоштовна програма для служби ІТ-підтримки отримає доступ до конфіденційної інформації вашої компанії, переконайтеся в її безпеці. Під час вибору хелпдеск-системи це дуже важливо.

Однак, варто враховувати ряд негативних моментів, якщо навіть знайдена вами безкоштовна програма для служби IT-підтримки має позитивні відгуки і вас приваблює її відкритий код.

Найчастіше такі хелпдеск-системи вимагають платного впровадження або подальшої підтримки від розробника. Ви не зможете самостійно підганяти таку програму під свої потреби. Важливо пам’ятати, безкоштовний продукт не може бути надійним на 100%.

Якщо ви приймете рішення купити програму Service Desk, ви отримаєте ряд переваг: спеціалізовану підтримку, оновлення програмного забезпечення, допомогу у впровадженні та оперативні консультації з будь-яких питань від наших фахівців.

 

 

Бажаєте дізнатися, як купити продукти ManageEngine?
Заповніть, будь ласка, форму і наш фахівець зв’яжеться з Вами найближчим часом.