Для інтернет-маркетингу соціальні мережі відіграють одну з головних ролей в маркетинговій стратегії. Але згідно з результатами дослідження, проведеного DMA, “тільки 48% маркетологів згодні з тим, що соціальні мережі дають їм прибуток від інвестицій”. Збір та аналіз даних в соціальних мережах і підключення їх на всіх платформах для демонстрації цінності соціальних програм – досить складне завдання.

Підхід до даних соціальних мереж з урахуванням метрик

Залежно від складності аналітичної стратегії, перш за все варто відповісти на такі питання:

  • Для чого використовуються соціальні канали? (Наприклад, підвищення обізнаності, конвертація лідів, взаємодія з клієнтами і т. д.)
  • Які цілі кампанії?
  • Чи можна виміряти успіх тільки за допомогою даних платформи або потрібні додаткові джерела даних?
  • Хто відвідувачі вашого сайту?
  • Чи можна визначити вартість придбання кожного клієнта?

Для формальних соціальних метрик потрібні точки даних для зіставлення і визначення методу, за допомогою якого зацікавлені сторони і керівники можуть відстежувати ефективність.

Як аналізувати соціальні дані?

Після того, як були визначені показники, які відповідають цілям маркетингової аналітики, необхідно проаналізувати соціальні дані.

Щоб мати можливість відстежувати свої основні показники і складати звіти стосовно платформи, звіти повинні складатися з регулярною періодичністю. Крім того, важливо приділяти увагу збору інформації стосовно платформ і співвідносити соціальні дані до контрольних показників, що визначає рентабельність інвестицій, а також відповідним чином спланувати свій бюджет.

Для звітності існує безліч підходів, які також відповідають рівню зрілості будь-якої аналітичної програми. Інтерфейси прикладного програмування (API) пропонують прямий і автоматичний доступ до сторінок соціальної платформи і рекламних даних, що дозволяє отримати доступ до всієї цієї інформації в одному місці.

Сторонні інструменти, такі як AdStage, SproutSocial або HootSuite, об’єднують дані і допомагають зосередитися на різних пріоритетах з допомогою своїх шаблонів звітів.

API, які підключаються до платформи BI, такі як Tableau, і джерела соціальних даних, допомагають отримати доступ до даних і створити високорівневі дашборди для співробітників і керівників. При створенні дашборда в соціальних мережах в Tableau з прямим підключенням API, користувач отримує більше контролю над даними і способами їх візуалізації, налаштовуючи їх для своєї аудиторії. Ця установка означає, що потрібно створити дашборди лише один раз, і вони будуть автоматично оновлюватися щомісяця або щокварталу залежно від звітної дати. Ці дашборди дозволяють швидко отримати уявлення про ефективність платної соціальної реклами.

Важливо стежити за витратами на клік протягом тижня і перевіряти, чи є недоліки, якими можна скористатися для оптимізації оголошень на щоденній основі. У міру появи нових тенденцій і технологій необхідно буде готувати свою стратегію і звіти, щоб відобразити ці зміни.

Як приклад можна привести маркетингову візуалізацію, яку можна використовувати для виявлення закономірностей і розуміння даних в соціальних мережах.

Більше візуалізацій для аналізу даних (KPI, метрик, показників) Digital Marketing 

Одна з тенденцій, яка спостерігалася в сфері бізнес-аналітики за минулий рік – це історія даних. Ця тенденція відноситься до повідомлень в соціальних мережах.

При роботі з соціальними даними необхідно дотримуватися принципів ділової етики відповідно до внутрішнього етичного кодексу, Міжнародного положення про захист даних (GDPR) та інших заходів щодо забезпечення конфіденційності даних.

Незалежно від того, як нові тенденції і зміни в зборі даних впливають на аналітику соціальних мереж, розуміння чітких цілей, які кожен намагається досягти за допомогою своїх соціальних каналів, і бізнес-задач, які потрібно вирішити, закріпить органічні і платні соціальні програми, і покаже маркетологам , що у них є дані, що лежать в основі аналізу соціальних мереж.

Джерело Tableau 

За додатковою інформацією та з питань придбання продуктів Tableau звертайтеся до наших фахівців +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua.