Є ті, хто вітає зміни, а є консерватори. Динаміка між цими двома силами у підсумку визначає, чи має організація мету розвиватися або залишає статус-кво. Важливо розуміти: чи є зміни поліпшеним процесом, революційною технологією або новим поглядом.

Люди, які бачать цінність змін, захищають їх і таким чином самі стають новаторами. Вони знають, що розмови про новий підхід часто не викликають масового схвалення. Введення змін – це процес, який вимагає часу і залучає людей, демонструючи цінність нового підходу для них особисто. Якщо Ви – один із таких новаторів, ці шість практичних способів допоможуть Вам зробити це реальністю.

1.    Почніть із малого

Багато проектів провалюються, навіть не розпочавшись чи тому що вони загрузли в процесі, або просто займають роки реалізації. Постарайтеся уникнути цього і почніть із малого. Зосередьтеся на тому, щоб частина Вашого проекту була запущена і швидко показувала результати. Зробіть перевірку концепції та визначте один або два напрями, які дійсно потребують змін.

Наприклад, якщо Ви працюєте над новою аналітичною бізнес-системою, націльтеся на той напрям, де дані вже існують. Так Ви зможете зосередитися на проекті і подачі інформації. Або оберіть цільову групу, яка мала справу з мінливими тенденціями в бізнесі і мала труднощі в ухваленні рішень. Побудуйте невеликий пілотний проект і спробуйте вирішити конкретну проблему. Почніть із малого, але важливого, і тоді успіх дасть Вам імпульс для зростання.

2.    Винайдіть колесо знову

Компанії, які успішно впроваджують революційні продукти і підходи, часто починають із того ж, що вони робили роками. Вони оновлюють те, що вже існує.

Це відмінне рішення!

Чому це працює? Тому що деякі люди потребують сходинку між старим і новим. Старі речі, зроблені новим способом, викликають довіру у таких людей. Це робить їх більш відкритими до змін. Якщо новий підхід не виправдає надії, то, принаймні, організація не зробить крок назад.

Наприклад, користувачі, які впроваджують замість старих звітів програмне забезпечення для візуалізації даних, часто навіть не використовують будь-які можливості візуалізації. Замість цього, вони відображають дані в довгих, нудних «полотнах» чисел. Вони відтворюють своєрідні візуалізації, які відстежують бізнес таким, яким він був учора, а не сьогодні. Такі користувачі довіряють тільки своїм старим звітам.

Прийшов час будувати нові дашборди замість старих звітів. Вони допоможуть деталізувати інформацію, взаємодіяти з нею, а також відповідати на додаткові запитання. І все це можна зробити всього за кілька годин, а не тижнів або місяців. Це буде сприяти тому, що зовсім скоро користувачі відмовляться від старих звітів на користь нових інтерактивних дашбордів.

3.    Змусьте заздрити

Зміни зазвичай відбуваються тоді, коли є кращий спосіб досягнення мети. Використовуйте будь-яку можливість, щоб розмістити нове поруч зі старим. Коли люди бачать новий блискучий підхід – це рухає бізнес вперед і вони теж хочуть його дістати.

Ось один із підходів. Якщо Ви боїтеся на зустрічі дивитися на десятисторінкову таблицю і не розумієте чому певні продуктові лінійки стали збитковими, спробуйте, при підготовці до зустрічі, взяти ті ж дані і створити дашборд. Він дозволить Вам моментально поглибиться в дані і подивитися на продаж продукту за певний період часу. Коли Ви визначите, що вплинуло на збільшення витрат – кожен присутній на зустрічі захоче, щоб у нього теж був такий же інструмент для аналізу. Ще краще, якщо на зустрічі буде присутній керівник. Надайте йому нові звіти, і Ви побачите його зацікавленість.

Коли ви демонструєте свої нові методи, пам’ятайте про дві важливі речі:

1) Користуйтеся реальними результатами: не обіцяйте те, що не зможете виконати. Ніщо так не вбиває проект, як говорити про окремі зміни та обіцянки без реальних дій.

2) Діліться. Коли Ви бачите зацікавленість в очах людей, зробіть наступне: включайте їхні запитання в обговорення. Якщо є можливість, то простежте за зустріччю і задійте цих людей у проекті. Переконайтеся, що вони достатньо обізнані, щоб почати працювати самостійно. Ці люди стануть вашими партнерами, якщо Ви поділитеся своїми перевагами.

4. Створіть елітний клуб

Ще один спосіб привернути увагу прихильників змін – зробити їхній внесок особливим і залучити до процесу. Одна з причин, з якої багато проектів зазнають невдачі, полягає в тому, що вони виконуються командно-адміністративним способом зверху донизу. Люди змушені змінюватися і часто ображаються або стають апатичними.

Найкращий спосіб вирішити цю проблему – зробити їх частиною змін. Коли люди бачать переваги нової системи і хочуть за нею працювати, вони вже внесли свій вклад і готові витратити час на розвиток. Шукайте тих, хто розчарований статусом-кво, або нових, яскравих людей, які ще не визначилися з конкретною системою. Якщо у Вас є можливість поспілкуватися з усіма, хто впровадив проект змін, у Вас також є готова група людей, яка надасть зворотний зв’язок і підтвердження.

І, якщо зміни дійсно на краще, люди в цій групі швидко отримають визнання за результати. Коли ці новатори почнуть асоціюватися з Вашим проектом, він швидко стане успішним.

5.    Нагороджуйте

Люди звичайно конкурентоспроможні. Тому дайте їм щось, за що можна боротися. Конкурс, де переможець отримує похвалу і приз не обов’язково повинен бути істотним. Багато боротимуться за особисту гордість і визнання, але призи напевно допоможуть зацікавити людей.

Одним із новаторських прикладів є «Олімпіада з бізнесу» у місті Шарлотт у Північній Кароліні. Місто розробив конкурс, в якому 12 команд, по 2 учасники в кожній, отримують набір даних про бідування і всього кілька годин для їхнього аналізу. За підсумками конкурсу: три команди-переможці ділять між собою 15 000 доларів і отримують визнання від журі – галузевих експертів, а також визнання в самому міському уряді.

Переможець у конкурсі «Олімпіада з бізнесу»:
Загибель Титаніка

Деякі поради з проведення конкурсів:

  • Зробіть конкурс цікавим: дайте людям завдання, яке може їх стосуватися.
  • Робіть конкурс на певний період часу, тому що багато людей не захочуть брати на себе великий проект на додаток до своєї звичайної роботи.
  • Переконайтеся, що визнання і статус є частиною нагороди, на додаток до призу.
  • Якщо приз маленький, то зробіть його зі змістом. Вечеря в місцевому ресторані або квитки на спортивний захід отримають більше уваги, ніж просто гроші.

6. Подавайте напої

Соціальні заходи – це відмінний спосіб відволікти людей. Створіть захід із простою програмою навчання і найкращими практиками, і попросіть гостей виступити з 15-хвилинною презентацією про свою успішну роботу. Зробіть це неформально і переконайтеся, що буде час для спілкування. Багатьом легше практикуватися на тренінгах і з іншими людьми, ніж наодинці за своїми комп’ютерами. І, звичайно, забезпечте захід їжею і напоями.

Якщо Ваша організація недостатньо велика для проведення заходу або створення групи користувачів, пошукайте інших людей у ​​вашому місті зі схожими інтересами. Це може бути відмінним шансом поділитися передовим досвідом у вашому регіоні.

Якщо у Вашій організації досить людей для такої групи, це може забезпечити суттєві переваги. Люди можуть продемонструвати досвід, яким Ви, можливо, не захочете поділитися за межами компанії. Крім того, проведення заходу у вашому офісі допоможе заощадити на оренді приміщення.

Висновок

Заздрість, елітарність і напої. Впровадження змін може бути складною справою. Але, щойно Ви досягнете бажаного результату, зміни почнуть отримувати власне життя. Як новатор у змінах, Ви прокладаєте шлях у майбутнє, і воно того варте, коли Ви побачите поліпшення (та отримаєте визнання), заради яких Ви так старанно працювали. Тому запустіть невеликий пілотний проект, переконайте пару колег стати співвиконавцями, і, найголовніше, досягніть великих результатів на ранній стадії.

Про програмне забеспечення Tableau

Tableau Software допомагає людям бачити і розуміти дані.

Tableau, лідер Gartner протягом 7 років, як найбільш швидкозростаюча у світі компанія, що займається бізнес-аналітикою, допомагає людям швидко і легко аналізувати, візуалізувати та обмінюватися інформацією. З більш ніж 6 500 клієнтами по всьому світу, всіх розмірів і галузей промисловості, Tableau використовується окремими особами у межах всієї організації, в офісі і на ходу. Дізнайтеся, який вплив Tableau може надати на Ваші дані, завантаживши безкоштовну пробну версію за посиланням.

Tableau Software розробляє революційні продукти, які змінюють спосіб використання даних.

Якщо у Вас залишилися запитання, звертайтеся до нашиж спеціалістів +380 (44) 383 4410 або data@softico.ua.