Коли дашборд складено правильно, люди задаються питанням, як вони жили без нього раніше. Добре продуманий дашборд є відправною точкою для вашої аналітики: повідомлення і метрики чіткі, колір підсилює зміст, і кожен біт необхідної інформації у вас під рукою.

Отже, як ви створюєте дашборди?

Компанія Tableau, розробник програмного забезпечення для інтерактивної візуалізації даних, склала основні рекомендацій для створення ефективних дашбордів, які зводяться до 3-х основних речей:

  • Продумане планування
  • Інформативний дизайн
  • Критичний погляд на те, що залишається і що потрібно прибрати.

У цій статті мова піде про перший важливий елемент при створенні дашборда – продуманому плануванні.

  1. Дізнайтеся краще свою аудиторію

Кращі дашборди просто працюють для своєї цільової аудиторії. При створенні свого дашборда, запитайте себе: для кого я це роблю? Це зайнятий менеджер з продажу у якого є всього 15 секунд для аналізу ключових індикаторів діяльності, або це команда, яка вивчає квартальні дашборби протягом декількох годин?

Крім того, що ви знаєте, до кого ви намагаєтеся звернутися, важливо знати рівень їх знань з предмету і його даних. Які види підказок і маркування їм можуть знадобитися?

Пам’ятайте, що ви завжди можете створити стільки дашбордів, скільки необхідно саме вам. Кращий підхід – почати з простого.

Команда, якій доручено переглядати інформацію високої важливості про доходи від міжнародного туризму, може легко використовувати цю панель.

З питань придбання рішень Tableau, звертайтеся до наших спеціалістів +380 (44) 383 4410 або data@softico.ua.