Nissan – технологічна компанія, яка допомагає людям знайомитися з її автомобільними продуктами і послугами. Зіткнувшись із ринковими і бізнес-змінами, компанія стратегічно почала використовувати рішення Tableau і дані для поліпшення своїх продуктових пропозицій, досягнення цифрових результатів, перекалібрування бізнес-процесів і переосмислення взаємодії з працівниками та клієнтами. Кількість даних із «моря електронних таблиць» була величезна. Але з Tableau і Tableau Blueprint, покроковою інструкцією із культурою даних, Nissan тепер візуалізує глобальні дані і світле майбутнє.
Впровадження Tableau стало поштовхом до того, щоб допомогти співробітникам отримати той самий “момент ага-реакції на дані”. Цей проблиск пізнання даних, що переходить в більш глибоке розуміння, був тим, що необхідно компанії Nissan для успіху в цифровому світі.
– Danielle Beringer, Regional Data Officer, North America
Було нелегко намагатися зберегти актуальність для клієнтів і використовувати дані більш стратегічно; успадковані дії і поведінка персоналу були поставлені під сумнів. Фактично, компанія Nissan переосмислила ролі, пов’язані з даними, і впровадила модель підтримки з акцентом на управлінні даними, сертифікації та підвищення кваліфікації співробітників. Це сприяло підтримці даних з боку керівництва, розширення співпраці і допомогло всім говорити на одній мові даних.
“Те, що здавалося цегляною стіною між бізнесом та командою інформаційних систем, зруйнувалося, оскільки дані стали об’єднуючим мостом, що допоміг їм досягти найкращих результатів”, – пояснює Danielle Beringer.
Нині рішення Tableau впроваджують на підприємствах від головного офісу до ланцюжка постачань, в кожному загальнонаціональному дилерському центрі Nissan або Infiniti, а також у філіях. Візуальна аналітика, що поширюється по всьому світу, дозволяє відстежувати ефективність продажу, виробництво, оптимальну доставку автомобілів, онлайн-взаємодію з клієнтами та багато іншого.
Виступ Danielle Beringer 53:07 – 1:02:35
Джерело: Tableau
З питань придбання продуктів Tableau звертайтеся до наших спеціалістів +380 (44) 383 4410 или sales@softico.ua