V-Ray для Maya

Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії V-Ray для Maya звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію по ліцензуванню, а також технічну підтримку по ряду виробників.

Характеристики

V-Ray для Maya – система рендерингу для створення фотореалістичних зображень високої якості в найкоротші терміни.

Повний опис

Продукт V-Ray для Maya спроектований для відповідності креативним вимогам художників комп’ютерної графіки і сучасним конвеєрним виробництвам продукції. Ця система є повним комплектом фізично обґрунтованих інструментів освітлення і візуалізації, добре інтегрованим в Autodesk ® Maya.

V-Ray 3.1 для Autodesk Maya – що нового

V-Ray 3.1 для Maya містить понад 100 нових і модифікованих функцій, в тому числі сумісність з Maya 2016, численні розширення можливостей V-Ray RT GPU (трасування променів в графічному процесорі) і дві камери віртуальної реальності. Безкоштовне оновлення програми також пропонує більш ефективну обробку проміжних об’єктів, покращений алгоритм глобального освітлення і функцію більш швидкої візуалізації.

Для проектів віртуальної реальності, V-Ray 3.1 для Maya додає нові стереоскопічні види камер, які будуть візуалізувати кубічні зображення 6 × 1 і сферичні зображення. Введення Shade Map оптимізує стереоскопічну візуалізацію.

V-Ray RT GPU тепер підтримує наступне:

  • Волосся і хутро
  • Підповерхневе розсіювання
  • Зсув і підрозділ поверхонь
  • Light Cache GI
  • Анізотропне виділення
  • Текстури UDIM
  • Запікання текстур
  • QMC-вибірка з використанням пристроїв
  • NVIDIA CUDA

Удосконалення для проміжних об’єктів

  • Ідентичні проміжні об’єкти тепер завантажуються автоматично
  • Покращений попередній перегляд вікон перегляду з можливістю спрощення сітки (розбиття об’єктів на полігони)
  • Миттєве імпортування численних проміжних об’єктів
  • Підтримка підвантажування волосся і частинок (для дощу і снігу)
  • Підтримка підвантажування файлів Ogawa Alembic
  • Утиліта перегляду сітки – для перегляду проміжних об’єктів і файлів Alembic, в тому числі поверхонь, часток і волосся

Додаткові нові функції в V-Ray 3.1:

  • Підтримка Maya 2016
  • Повна підтримка нового редактора Hypershade Node Editor, засоби перегляду Material Viewer, засоби перегляду Lookdev
  • Розширена підтримка Bifrost – в тому числі візуалізація рідин як ізоповерхностей, без побудови сітки

Робочий потік і інтерфейс користувача

  • Швидкі установки
  • Лістер для світла
  • Підказки
  • Покращені параметри за замовчуванням для візуалізації

Геометрія

  • Більш швидкий рендеринг динамічних сіток, проміжних об’єктів і підвантажуваних об’єктів
  • Більш швидкий рендеринг волосся та хутра
  • Прискорення Intel Embree для волосся та хутра
  • VRayClipper – для врізок і перетинів

Освітлення

  • Вимірювач освітленості – новий допоміжний об’єкт для аналізу висвітлення
  • Глобальне освітлення
  • Оновлений алгоритм Light Cache видаляє розсіювання світла і покращує анімацію

Об’ємний рендеринг

  • Імовірнісна розтушовка для прискорення об’ємного рендерингу