V-Ray для Autodesk 3ds Max
Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії V-Ray для Autodesk 3ds Max звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію по ліцензуванню, а також технічну підтримку по ряду виробників.
Характеристики
V-Ray для Autodesk 3ds Max – програма для Autodesk 3ds Max, що дозволяє здійснювати фотореалістичну візуалізацію за допомогою алгоритмів трасування променя.
Повний опис
V-Ray – популярна програма для обробки зображень, яка використовується на постановочних студіях по всьому світу.
Візуальні ефекти, створені за допомогою V-Ray, використовують при роботі над художніми фільмами, відеоіграмами, великими і невеликими архітектурними проектами. Додаток V-Ray for 3ds Max став орієнтиром для розробників інструментів візуалізації і надає широкий набір функцій за доступною ціною.
На основі повної сумісності з 3ds Max 2016, V-Ray 3.0 представляє можливості віртуальної реальності для рендерингу і численні розширення можливостей Ray Trace в графічному процесорі за допомогою V-Ray (V-Ray RT GPU).
V-Ray 3.0 для Autodesk 3ds Max – що нового:
Нові камери віртуальної реальності За допомогою наших нових двох видів камер віртуальної реальності, ви тепер можете проводити рендеринг стерео кубічних відображень і сферичних стереозображень. Можете швидко і легко виводити ваші сцени в V-Ray, використовуючи такі популярні формати віртуальної реальності, як Oculus Rift і Samsung Gear VR. |
V-Ray RT GPU підтримує такі функції:
|
Нові характеристики трасування променів в графічному процесорі за допомогою V-Ray (V-Ray RT GPU)
V-Ray 3.2 для 3ds Max включає в себе більш швидке і більш потужне трасування променів в графічному процесорі за допомогою V-Ray (V-Ray RT GPU).
Об’ємний рендеринг
Нова функція V-Ray Volume Grid додає підтримку для форматів тривимірної сітки OpenVDB, Field3D і Phoenix FD. Це дає вам можливість імпортувати дані і проводити рендеринг даних з таких популярних додатків для створення ефектів, як Houdini і FumeFX.
Розподілений рендеринг
Додавайте або видаляйте вузли розподіленого рендерингу «на льоту»
Глобальне освітлення
Оновлений алгоритм Light Cache видаляє розсіювання світла і покращує анімацію
Геометрія
Нові види попереднього перегляду для проміжних об’єктів – зі спрощенням сітки (розбиття об’єкта на полігони) для оптимізації демонстрації проміжних об’єктів
Більш швидка візуалізація волосся та хутра
Підтримка Intel Embree для 3ds Max Hair & Fur і V-Ray Fur
3ds Max 2016
Повна підтримка для нової «Фізичної камери» (Physical Camera) – спільна розробка з командою 3ds Max. Підтримка нової програми установки експозиції «Фізичної камери» (Physical Camera Exposure Control). Утиліта аналізу лінзи V-Ray Lens Analysis Utility додає підтримку фізичній камері 3ds Max Physical Camera.