TexturePacker
Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії TexturePacker звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію по ліцензуванню, а також технічну підтримку по ряду виробників.
Характеристики
TexturePacker – це програмне забезпечення, призначене для створення спрайт-листів. Редактор також здатний автоматично стискати розміри спрайтів, підганяючи зображення під екрани з різним дозволом. Завдяки масштабуванню, фахівець зможе зменшити споживання пам’яті при виконанні команд і збільшити частоту кадрів.
Можливості TexturePacker:
- Скорочення обсягу пам’яті, а не якості зображення
- TexturePacker може безпосередньо імпортувати такі формати файлів: PSD / SWF / PNG / TGA / JPG / TIFF
- Повна автоматизація за допомогою клієнта командного рядка
- Захист контенту для Cocos2D
- Працює з будь-яким ігровим движком: Unity / Cocos2D-X / Cocos2D / SpriteKit / Starling / Sparrow / LibGDX / Moai / V-Play / Corona (TM) SDK / Phaser / MelonJS / Monogame / HTML5 / CSS sprites
- Формати зображень для перегляду і запису
Імпорт: PSD / SWF / PNG / TGA / JPG / TIFF / BMP
Експорт: PNG / PVR / JPG / BMP / TGA / TIFF / PKM – PKM з ETC1 / PPM – Netbpm (ASCII або бінарний) / WebP / ATF
- Обрізка / кадрування – економія місця за рахунок видалення прозорості
- Економія місця
- Алгоритми компонування і особливості конфігурації.
TexturePacker має 2 алгоритми компонування:
Basic: найкраще підходить для плиткових карт і простої анімації
Спрайти поміщаються в ряд доти, поки ряд не буде заповнений.
MaxRects: найвідоміший алгоритм упаковки текстур. Швидкий і має високий коефіцієнт завантаження. Включення обертання і обрізки для досягнення найкращих результатів (в залежності від цільової структури).