Компанія TeamViewer, провідний світовий постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, анонсувала випуск TeamViewer Spatial Support – нового застосунку, що дає змогу використовувати інноваційну 3D-візуалізацію та забезпечувати віддалену підтримку в реальному часі на пристроях Apple Vision Pro.

Додаток TeamViewer Spatial Support на iPhone використовує ARKit і вбудований сканер LiDAR для створення детальних тривимірних моделей пристроїв, які потребують підтримки. У спільній сесії віддалений фахівець, який використовує додаток Spatial Support на Apple Vision Pro, може взаємодіяти з точними візуальними моделями, створеними на iPhone. Разом вони мають синхронізований 3D-об’єкт, з експертом, який спрямовує техніка на місці за допомогою анотацій і 3D-елементів.

Spatial Support collaboration of Vision Pro and iPhone

Спільна робота Spatial Support Vision Pro та iPhone

Брайан Баллард, старший віце-президент з управління продуктами та постачання рішень у TeamViewer, сказав: “Віддалена підтримка і допомога – частина TeamViewer, і з Apple Vision Pro ми приносимо новий рівень деталізації, візуальної глибини і деталей нашим клієнтам, який просто був недоступний раніше. Ці можливості допомагають клієнтам передавати важливу інформацію про реальні об’єкти для обслуговування машин і систем на місці, перевищуючи рамки підтримки ПК. Це призводить до більш швидкої реакції та меншої кількості помилок, і вирішує проблему нестачі персоналу та розрив між викликами на місці та експертними знаннями на відстані.”

Завдяки лідерству своєї AR-платформи для підвищення продуктивності підприємств Frontline, компанія TeamViewer має унікальну можливість випустити галузеве рішення для Apple Vision Pro. Це рішення засноване на глибоких знаннях TeamViewer про цифрову трансформацію процесів у виробництві, післяпродажному обслуговуванні та обслуговуванні на місці. Крім того, воно підтримується стратегічними партнерствами компанії з гігантами промисловості, такими як SAP, Microsoft і Siemens.

Клієнти TeamViewer вже можуть використовувати наявну у них ліцензію для інтеграції цього рішення у свою повсякденну роботу. Більш детальну інформацію про рішення TeamViewer для післяпродажного обслуговування можна знайти в магазині додатків Apple.

Джерело: TeamViewer 

У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь за електронною адресою sales@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.