Компанія TeamViewer, провідний світовий постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, оголосила про те, що Манчестер Юнайтед впровадила TeamViewer Tensor для забезпечення зв’язку корпоративного рівня між тренерами та аналітиками. Таким чином, Манчестер Юнайтед забезпечує постійний доступ до важливої інформації, як вдома, так і під час виїзних ігор.

Для того щоб завжди залишатися попереду, аналітики та тренери Манчестер Юнайтед регулярно використовують дані попередніх матчів для аналізу ефективності ігрового процесу, включаючи відеозаписи контактів гравців з м’ячем, інформацію про дистанцію бігу, стратегію, позиційну гру та інші важливі показники. Однак, відсутність інтегрованого рішення для безпечного доступу та обміну великими файлами, такими як відеозаписи та дані, під час поїздок призводила до необхідності команді витрачати значний час на збереження, завантаження та зберігання файлів у різних місцях або зовнішніх накопичувачах.

За допомогою TeamViewer Tensor команда може швидко та безпечно отримувати доступ до файлів на серверах у Манчестері з будь-якої точки світу. Це усуває проблеми з доступом до навчальних матеріалів, які раніше виникали у аналітиків під час відряджень чи виїзних матчів. Tensor також дозволяє дистанційно керувати та змінювати вміст відеостін у тренажерному залі для гравців, що дозволяє тренерському штабу виділяти конкретні матеріали, на яких гравці повинні зосередитися під час занять.

Тренерський склад Манчестер Юнайтед зможе використати Tensor для доступу до величезної кількості відеоматеріалів та інтелектуальних даних для тренувань, мотивації та підготовки до кожного матчу. Кожен гравець також може отримати доступ до командних ресурсів зі свого смартфона або планшета в дорозі. Для забезпечення безпеки рішення пов’язане з Active Directory Манчестер Юнайтед, і кожен член команди входить в систему, використовуючи свої унікальні облікові дані. Завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу це технологічне партнерство забезпечує ефективне використання рішення гравцями та співробітниками з різним рівнем цифрового досвіду.

Джерело: TeamViewer 

У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь на електронну адресу sales@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.