Lenovo India є частиною глобальної технологічної компанії з більш ніж 55 000 співробітників по всьому світу та клієнтами в 160+ країнах. Використовуючи Tableau, команда Lenovo Analytics BI & Visualization створила легкий до адаптації дашборд продажів. Використання такого гнучкого дашборду відділами дозволило підвищити їх ефективність на 95% в 28 країнах.
Команда відділу електронної комерції аналізує показники залученості клієнтів для створення кращого онлайн-досвіду, що призводить до кращого сприйняття бренду та збільшення доходів. Відділ кадрів об’єднав 100+ статичних звітів в набір стратегічних дашбордів, заохочуючи підхід, заснований на даних, для досягнення командних цілей.
Оскільки активними користувачами Tableau є близько 3 000 осіб в 15 бізнес-підрозділах і більш 10 000+ користувачів мають доступ до дашборда Tableau, Santhosh Nair, Head of Analytics BI & Visualization, пояснює це так: “Прийняття рішень в реальному часі дозволяє зацікавленим сторонам швидше приймати бізнес-рішення“.
Підвищення ефективності на 95% в 28 країнах
Раніше компанія Lenovo працювала на основі одного єдиного звіту про продажі в Excel, який розсилався в 28 різних країн. Коли підрозділи та регіони хотіли адаптувати звіт, це вимагало участі від восьми до десяти осіб і приводило до перевантаженості команди аналітиків.
Після того, як Santhosh Nair, Head of Analytics BI & Visualization, обрав Tableau як аналітичне рішення для Lenovo, команда відзначила значне підвищення ефективності.
“Раніше на створення одного щотижневого звіту ми витрачали шість-сім годин. Тобто сім помножити на 30 звітів“, – говорить Santhosh Nair. “За допомогою Tableau ми підвищили ефективність на 95%. Співробітники витрачають набагато більше часу на свою основну роботу, а не на складання звітів“.
“Як тільки ми привели до ладу роботу з даними, ми стали надавати звіти щодня або навіть щогодини“, – говорить Marc Gallman, Senior Manager of Big Data Architecture.
Покращення не обмежуються 95%. Marc планує продовжувати збільшувати продуктивність на стороні даних: “Використовуючи Tableau ми прагнемо до того, щоб будь-який клік на дашборд виконувався за 5 секунд або навіть менше“.
Команда може легко отримувати дані з таких джерел, як Amazon Web Services і Hortonworks Hadoop Hive. “Двигуни працюють швидше, тому дашборд і аналітичні матеріали, які ми можемо надати, можуть бути більш швидкими та ефективними“.
За допомогою Tableau відділи тепер можуть обирати комплексний звіт і налаштовувати його відповідно до своїх потреб. Це дозволяє зменшити кількість спеціальних запитів і створення більш спеціалізованих дашбордів. Тепер цей звіт оновлюється актуальними даними до трьох разів на день замість одного разу на тиждень.
“Ми перейшли на єдиний консолідований звіт з великою кількістю інтерактивних можливостей“, – говорить Santhosh. “Співробітники можуть самостійно переглядати ці дашборди, задавати різні бізнес-питання, отримувати відповіді на них і швидше приймати рішення“.
10 000+ користувачів Tableau вносять “фундаментальні зміни в ДНК організації”
У міру того, як керівники вищої ланки розуміють цінність візуальної аналітики, в Lenovo продовжує зростати число користувачів. Lenovo почала з 8-ядерного примірника Tableau Server і швидко масштабувала його до 16-ядерного, що дозволило забезпечити зростання користувачів. Сьогодні більше 10 000+ користувачів мають доступ до дашбордів Tableau.
“Ми почали з дуже вузької сфери застосування, а потім вона швидко розширилася. Всі хочуть говорити про аналітику великих даних, але Tableau спрощує її“, – ділиться Ashish Braganza, Director of Global Business Intelligence.
“Коли ми тільки починали працювати з Tableau, ми думали тільки про дашборди та звітності. Ми ніколи не думали, що Tableau кардинально змінить ДНК організації“, – говорить Ashish.
У міру впровадження Tableau, Ashish пояснює, що культура в Lenovo змінилася і стала більш орієнтованою на дані при вирішенні завдань.
“Справа не тільки в рішенні або технології, справа в тому, як змінилася культура роботи з даними“.
Керована аналітика самообслуговування в масштабах всієї компанії
Для управління даними команда Lenovo інтегрувала єдину авторизацію з Tableau Server для поліпшення роботи співробітників. Tableau Server управляє доступом користувачів до ресурсів Tableau на основі ролей сайту, що зберігаються в локальному сховищі облікових даних. Це допомагає Lenovo підтримувати аналітику самообслуговування в масштабах компанії.
Josh Fitzhugh, Senior Manager of Testing & Personalization в команді Customer Experience Analytics Team, пояснює: “Tableau допомогла команді зібрати всі ці гігантські обсяги колективних даних і забезпечити механізм їх передачі, який працює для всіх в масштабі“.
“Я вічний скептик, а Tableau вразила мене тим, як швидко вона поширилася по нашій організації”, – говорить Ashish.
Цільова стратегія електронної комерції збільшує дохід
В умовах конкуренції в сфері електронної комерції компанії Lenovo необхідно залишатися гнучкою. “Якщо ми не будемо адаптуватися, ми будемо відставати і не зможемо рухатися вперед так само стрімко“, – ділиться Santhosh.
Щоб підтримати цей швидкий темп, команда аналітиків Lenovo отримує дані зі своєї уніфікованої платформи аналізу клієнтів (LUCI Sky) в Tableau для аналізу клієнтського досвіду на сайті електронної комерції. Дашборди Tableau показують, як клієнти взаємодіють з контентом на кожному етапі шляху покупця, допомагаючи командам Lenovo ефективніше орієнтуватися на клієнтів і, в підсумку, продавати більше продукції.
Santhosh пояснює: “Tableau допомагає нам скласти схему взаємодії, починаючи з пошуку і закінчуючи сценарієм після покупки на різних етапах. Це використовується в організації, включаючи керівників вищої ланки, для прийняття рішень щодня“.
В недавній статті в журналі Analytics India Magazine, Santhosh розповів про те, як Tableau допомагає командам Lenovo об’єднувати джерела даних, щоб побачити весь обсяг клієнтського досвіду.
“Ми створили один унікальний дашборд, об’єднавши 30 різних джерел даних“, – говорить Santhosh. “Всі ці джерела даних говорять про відгуки клієнтів, які можуть бути отримані з соціальних мереж, веб-сайтів роздрібних продавців або опитувань. Ми переглядаємо всі ці дані та виконуємо обробку за допомогою натуральної мови, щоб зрозуміти основні питання або думку покупців про продукцію Lenovo“.
“Можливість прийняття рішень в реальному часі дозволяє зацікавленим сторонам швидше приймати бізнес-рішення, що, звичайно ж, призводить до збільшення ключових показників успіху, таких як продажі і дохід“.
Від 100+ звітів до дашборда управління персоналом
Команда аналітиків включила в роботу кілька підрозділів компанії Lenovo. Одним з них є відділ кадрів.
До появи Tableau відділ кадрів готував понад 100 звітів по всьому світу, пов’язаних з підбором персоналу, компенсацій, винагород за продаж, витоком кадрів і управлінням чисельністю персоналу. Це призводило до тривалого циклу підготовки звітів, що ускладнювало прийняття рішень керівниками відділу кадрів на основі даних.
Всього за три місяці використання Tableau відділ кадрів Lenovo створив серію стратегічних дашбордів, що допомогло команді досягти нових успіхів у своїй роботі.
Джерело Tableau
З питань придбання рішень Tableau звертайтеся до наших фахівців +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua