Третій рік поспіль Adobe була визнана лідером у нещодавно опублікованому Gartner Magic Quadrant for Multichannel Marketing Hubs. Цьогоріч вперше в історії Adobe розташований на найвищому рівні з виконуваності і найдалі з повноти бачення.

Замовники очікують, що пропозиції та контент будуть привабливими, особистими та узгодженими. Вони завжди пов’язані і зазвичай взаємодіють із брендами на декількох каналах і платформах одночасно. Бренди повинні спілкуватися зі своїми клієнтами за допомогою персоналізованого, привабливого і корисного контенту по найкращих для них каналах.

Щоб допомогти брендам краще задовольняти очікування своїх клієнтів із багатоканального досвіду, Adobe інвестував в Experience Cloud. Фахівці Adobe домоглися успіху в роботі з клієнтами і впровадили продукт як свій пріоритет. Як було оголошено під час цифрового Adobe Summit цьогоріч, також були додані інтелектуальні сервіси AI/ML і запущені нові можливості, що дозволяють фахівцям-практикам виконувати взаємодію в межах наскрізної кампанії. Крім того, фахівці Adobe додали ще більше інновацій для клієнтів Adobe Campaign з платформою Adobe Experience і сервісами додатків, таких як Journey Orchestration.

Керування профілями клієнтів

Під час міграцій клієнтів відбувається безліч взаємодій і вражень. Взаємодія має здійснюватися на умовах клієнта, а бренди повинні надавати йому особистий і переконливий зміст, що відповідає його очікуванням. Бренди також повинні взаємодіяти з клієнтами в цей момент, враховуючи попередні взаємодії, а також контекст поточного. Adobe Experience Platform і Real-Time-CDP забезпечують маркетологам централізоване керування уніфікованими профілями клієнтів у режимі реального часу із дуже детальним контролем, допомагаючи їм активувати профілі та аудиторію за декількома каналами і напрямками. Цей єдиний профіль у реальному часі в результаті допомагає маркетологам і менеджерам кампаній створювати ще більш орієнтовані на клієнта та ефективні багатоканальні маркетингові кампанії.

Практикуючий досвід

Деякі з найбільших і найуспішніших клієнтів Adobe працюють із неймовірно мізерними маркетинговими ресурсами – у деяких випадках із командами по трое або менше людей. Їм доручено проводити сотні і навіть тисячі персоналізованих багатоканальних кампаній на рік.
Щоб прискорити створення контенту, в Adobe додали підтримку Google AMP для електронної пошти в Adobe Campaign Classic. Це дає брендам можливість взаємодіяти з клієнтами за допомогою інтерактивних, динамічних електронних листів, пропонуючи вбудовані додатки, такі як опитування або форми. Також в Adobe сконцентрувалися на інструментах керування даними та адміністрування, щоб маркетологи кампаній могли мати велику автономію в наскрізних кампаніях.

Інтелектуальні послуги

Щоб забезпечити можливість гіперперсоналізірованних багатоканальних маркетингових кампаній у масштабі, в Adobe інвестують у функції AI / ML на базі Adobe Sensei протягом усього процесу керування кампанією. Наприклад, Intelligent Services for Adobe Campaign включає в себе інтелектуальну оптимізацію часу відправлення та керування прогнозованим відтоком. Інтелектуальна оптимізація часу відправки бере на себе попередню сегментацію і відгадує роботу з керування часовим поясом, а замість цього гарантує, що адресат точно відкриє електронного листа. Система Predictive Churn Management враховує, коли клієнт може піддатися ризику відмови від підписки або відмови від ваших повідомлень, і перенаправляє свою кампанію, щоб зменшити частоту або повторно включити їх у свої маркетингові програми. Перші користувачі цих сервісів домоглися успіху на 19% швидше, маючи на 24% більше кліків – із прогнозуючою оптимізацією часу відправки, і на 53% менше відмов із Predictive Churn Management.

Взаємодія та досвід роботи з клієнтами

Від самого першого дня Adobe Campaign була багатоканальним маркетинговим центром. Перша кампанія першого клієнта була відправлена ​​на електронну пошту і SMS. Служба Adobe Journey Orchestration дозволила вийти за межі пакетного маркетингу і взаємодіяти з клієнтами «в цей момент» на індивідуальному рівні на основі їхньої поведінки в режимі реального часу. Journey Orchestration дозволяє брендам реагувати в реальному часі на контекстні сигнали, такі як погода або ділові події. І хоча маркетингові кампанії за участю маркетологів або групові маркетингові кампанії, як і раніше важливі для загальної маркетингової стратегії, в решті решт, клієнт сам контролює свій шлях і повідомлення, які він отримує.

Джерело Adobe

Adobe змінює світ за допомогою цифрових технологій.

З питань придбання рішень Adobe звертайтеся до спеціалістів +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua