Будучи світовим лідером у галузі кібербезпеки, компанія Bitdefender продовжує розвивати партнерські стосунки з технологічними лідерами, які поділяють прагнення вендора до досконалості та інновацій. Днями Bitdefender оголосив про нове багаторічне партнерство зі Scuderia Ferrari.
Починаючи з Singapore Grand Prix 2022, який відбудеться у ці вихідні, Bitdefender розміщуватиме логотип своєї компанії на шоломах гонщиків Ferrari, а також на одномісних болідах F1-75 під керуванням Charles Leclerc та Carlos Sainz.
Від початку чемпіонату світу 2023 року Formula 1 World Championship логотип Bitdefender також буде розміщений на всіх гоночних костюмах та уніформі команд. Крім траси, компанії також братимуть участь у маркетингових заходах, включаючи приватні зустрічі з гонщиками Scuderia Ferrari та членами технічної команди, екскурсії заводом, доступ до гаража та інші ексклюзивні заходи.
Крім того, Ferrari буде вивчати та оцінювати продукти та послуги Bitdefender у галузі кібербезпеки, щоб впровадити їх у свій бізнес.
“Партнерство зі Scuderia Ferrari, найбільш легендарною командою Formula 1, є важливим для Bitdefender, і ми сподіваємося на підвищення впізнаваності нашого бренду, оскільки ми, як і раніше, зосереджені на наданні нашим клієнтам у всьому світі передових засобів захисту кібербезпеки”.
Florin Talpes
Co-founder and CEO, Bitdefender
Джерело: Bitdefender
З питань придбання продуктів Bitdefender звертайтесь до наших фахівців +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua.