Rescue

Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії Rescue звернувшись до відділу продажу SOFTICO. Компанія SOFTICO є офіційним дистриб’ютором продуктів Rescue в Україні. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію по ліцензуванню, а також технічну підтримку по ряду виробників.

Характеристики

Rescue – це комплексне рішення віддаленої підтримки на базі веб-додатків, яке забезпечує дозвіл доступу до віддалених ПК, комп’ютерів Mac і мобільних пристроїв. Довідкові служби, контакт-центри і постачальники ІТ-послуг використовують Rescue для більш швидкого і ефективного вирішення інцидентів, яке забезпечує більш високий рівень задоволеності клієнтів. Завдяки запатентованій технології Rescue “Point-to-Point”, технічні фахівці можуть швидко і безпечно підключати і керувати віддаленими пристроями – без попередньо встановленого програмного забезпечення – з будь-якої точки світу.

Повний опис

Технічна консоль має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що дозволяє технічним фахівцям керувати необмеженими сеансами підтримки і чату в одному вікні. Інтерфейс з вкладками дозволяє легко перемикатися між десятьма активними сеансами і відкривати вікна сеансів віддаленого управління для організованого перегляду, що є вимогою для налаштувань кількох моніторів.

Такі функції, як миттєвий чат, інформаційна панель системи ПК і спільна робота техніків прискорюють виявлення і вирішення проблем, які призводить до скорочення часу обробки дзвінків.

Rescue також допомагає менеджерам служби підтримки ефективно керувати своїми командами і процесами. Центр адміністрування надає менеджерам інструменти для налаштування Rescue відповідно до конкретних потреб організації підтримки.

Менеджери можуть використовувати простий онлайн-інтерфейс для створення і призначення дозволів для адміністраторів і груп техпідтримки. Додаткові функції включають моніторинг технічних фахівців, опитування задоволеності клієнтів, налаштовуються черзі сеанси і автоматичну маршрутизацію запитів до служби підтримки.

Інструменти підтримки для технічних фахівців

  • Імітація мобільних пристроїв. Rescue імітує екран мобільного пристрою і клавіатуру на консолі технічного фахівця.
  • Дистанційна діагностика. Отримати моментальний знімок інформації про систему на панель з оглядом процесів, послуг і додатків. Для смартфонів: перегляд системної інформації, такої як пам’ять, час роботи від батареї і версія програмного забезпечення.
  • Перетягування файлів. Перетягування декількох файлів і папок за допомогою функції передачі файлів з двома панелями.
  • Перезавантаження і повторне підключення. Перезавантаження і повторне підключення до систем кінцевого користувача, навіть якщо ці системи не обслуговуються, для безперебійних сеансів підтримки. Підключайтеся до систем, навіть перебуваючи в “безпечному режимі”.
  • Передача сесій і спільна робота. Технічні фахівці можуть переводити сесії, поряд з нотатками і текстом в чаті, для інших техніків або роботи для одночасного вирішення питань разом.
  • Доступ без нагляду. Автоматичний збір облікових даних кінцевого користувача, або використання облікових даних адміністратора для доступу до машини. Підключення по локальній мережі дає доступ одним клацанням миші.
  • Вхід в систему як адміністратор.
  • Історія сесій підтримки. Вхідні замітки для вилучення під час майбутніх сесій і перегляд історій, зображених з попередніх сеансів.

Інструменти для менеджерів

  • Управління технічним персоналом та адміністраторами.
  • Попередньо встановлені канали підтримки та призначення їх певним групам технічних фахівців.
  • Запис сеансу підтримки. Запис сеансів за допомогою примусового запису екрану або запису екрану за участю технічного спеціаліста.
  • Моніторинг. Супервайзери можуть відстежувати сеанси в режимі реального часу, включаючи весь робочий стіл техніка.
  • Звіт про технічне обслуговування і задоволеність клієнтів.

Системні вимоги

Для віддалених пристроїв:

  • Windows 8, 7, XP, Vista, Server 2003, Сервер 2008 (включаючи 64-бітові версії кожного з них); Windows 98, ME і 2000
  • Macintosh OS X 10.9 (Mavericks), 10.8 (Гірський лев), 10.7 (Лев), 10.6 (Сніговий Леопард), 10.5 (Леопард). і 10.4 (Тигр)
  • Широкосмугове підключення до Інтернету для локальних комп’ютерів ви будете використовувати щоб надати підтримку: Microsoft Windows 8, 7, XP, Vista, Сервер 2003 сервер 2008 (включаючи 64-бітові версії), Windows 2000
  • Macintosh OS X 10.9 (Mavericks), 10,8 (Гірський лев), 10,7 (Лев)
  • Internet Explorer 10, 9, 8, 7, 6 або Firefox 3.6 або вище
  • Широкосмугове підключення до Інтернету

Для мобільних пристроїв:

  • Android 2.3+
  • Apple iOS 5.0
  • Blackberry OS 4.2.3 до 7.x
  • Windows Mobile 5.x до 6.5
  • СіSymbian 0 + (UIQ) і 7 + (S6o)