У першій частині ми познайомилися з тим, що для досягнення динамічної культури аналізу самообслуговування ритейлерам необхідно швидко впроваджувати корисні інструменти для кожного співробітника. Першим кроком став запуск прототипів для швидкого тестування і навчання культурі даних. У цьому матеріалі мова піде про другий крок, а саме створення єдиної мови даних.

  1. Створення единої мови даних для навчання, безпеки та підготовки даних.

Ще одним ключовим компонентом стратегії аналітики самообслуговування є єдина мова даних, яка є чимось більшим, ніж просто керування основними даними.

Досить часто трапляється так, що в організаціях різні відділи залучаються в проекти по роботі з даними у різний час або тільки тоді, коли необхідні безпосередньо їхні знання. У таких випадках вони не отримують повного уявлення про проект.

Наприклад, із тими фахівцями, які відповідають за безпеку даних, консультуються лише наприкінці проекту і тільки для того, щоб отримати дозвіл на використання даних. У разі, якщо б їм була надана ​​повна картина проекту – вони могли б провести більш ефективну роботу.

Розглянемо ще один приклад. Аналітик із питань безпеки може оперативно ухвалювати рішення, пов’язані з використанням персональних даних при вході в додаток, якщо він впевнений, що це вирішить проблему ідентифікації.

“Створення єдиної мови даних призводить до того, що всі співробітники організації перебувають на “одній хвилі”, тому спільна робота може бути зосереджена на просуванні, а не на врегулювання розбіжностей”.

Крім того, підприємствам роздрібної торгівлі необхідно встановити єдині параметри і формулювання. Це передбачає врегулювання розбіжностей між окремими структурами та підрозділами великої організації. Створення єдиної мови даних дозволяє всім співробітникам організації працювати узгоджено, тому спільна робота може зосередитися на просуванні, а не на врегулювання розбіжностей. Ця мова також має бути частиною навчання для існуючих і нових користувачів.

Джерело: Tableau

З питань придбання продуктів Tableau звертайтеся до наших спеціалістів +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua.