Глобальний мережевий провайдер Telefónica – одна з найбільших телекомунікаційних компаній у світі, обслуговує 345 мільйонів клієнтів (у 2020 році) та пропонує широкий спектр послуг. Компанія заснувала Telefónica Tech зі штаб-квартирою в Мадриді, щоб розкрити потужність інтегрованих технологій, об’єднавши досвід у галузі IoT, хмарних технологій, безпеки, блокчейну, штучного інтелекту та big data для створення нових інноваційних рішень для клієнтів B2B.
Хоча багато компаній збирають великі обсяги даних, перетворити їх на працюючу аналітику та створити нові потоки прибутку може бути непросто; для цього потрібен досвід фахівців із аналізу даних та спеціальна аналітична платформа. Деякі компанії також не мають можливості використовувати дані в масштабах усієї галузі, до яких Telefónica має доступ через великі джерела міжсекторних анонімних даних. Elena Gil Lizasoain, Global Director of Product and Business Operations, та Francisco Celeiro, Global Head of Product Development, in IoT & Big Data Telefónica Tech, розкажуть про нові можливості та послуги, що пропонуються за допомогою Tableau, а також як забезпечити клієнтоорієнтованість та підвищити доходи клієнтів у різних секторах по всьому світу.
Можливості, які доступні для клієнтів Telefónica Tech під час використання IoT та big data
Elena: Наше бачення полягає в тому, щоб допомогти клієнтам використовувати дані як диференціатор. Telefónica Tech має доступ до величезного обсягу даних із мільярдів джерел, включаючи підключені пристрої, технології клієнтів та мобільні дані. Багато клієнтів не мають ресурсів для аналізу таких великих обсягів даних власними силами, тому Telefónica Tech пропонує професійні послуги, щоб допомогти їм визначити стратегію та надати доступ до фахівців із аналізу даних та аналітичних можливостей.
Francisco: Після обробки даних центр передового досвіду Telefónica Tech працює над створенням конкретних прикладів кожного клієнта. Ми допомагаємо клієнтам розширити межі можливостей, які відкриваються завдяки реальним даним, і ми можемо зробити це у будь-якій галузі. Наприклад, дані мобільних телефонів можна використовувати для анонімного відстеження пересування мільйонів людей, що може бути корисно для транспортних компаній при плануванні нових маршрутів або для урядів щодо обсягу бюджету, що виокремлюється на туризм. У міру створення “розумних” міст можна поєднати всі ці потоки даних і перетворити їх на практичні висновки.
Tableau — дуже важливий партнер для нас і невід’ємна частина наших послуг. Це спрощує збір, агрегування та візуалізацію даних, дозволяючи клієнтам досліджувати та аналізувати свої дані.
– Elena Gil Lizasoain, Global Director of Product and Business Operations
Які проблеми трапляються клієнтам при роботі з даними і як використовується Tableau для їхнього вирішення?
Elena: Зараз компанії розуміють важливість збору даних і вилучення значних висновків для прийняття більш розумних рішень, але в міру цифровізації послуг різноманітність даних також зростає швидкими темпами, що може ускладнити їхній збір та обробку. Tableau – дуже важливий партнер для Telefónica Tech та невід’ємна частина пропонування послуг. Вона спрощує збір, обробку та візуалізацію даних, дозволяючи клієнтам вивчати та аналізувати свої дані.
Francisco:Неможливо недооцінити важливість донесення інформації до клієнта у зрозумілій та привабливій формі. Ми переформатовуваємо величезну кількість даних у формат, зрозумілий для будь-якого співробітника. Ми також багатонаціональна компанія, і використання Tableau Server дозволяє нам створювати шаблонні дашборди, які ми можемо налаштовувати для кожного випадку, щоб забезпечити клієнтам послідовність, а також персоналізацію.
Неможливо недооцінювати важливість донесення до користувача інформацією у зрозумілій та привабливій формі. Ми перекортовуємо велику кількість даних у формат, зрозумілий будь-якому співробітнику.
-Francisco Celeiro, Global Head of Product Development, in IoT & Big Data Telefónica Tech
Як ви використовуєте Tableau всередині компанії для підтримки Telefónica?
Elena: Ми використовуємо Tableau у всіх сферах діяльності компанії, починаючи від складання рекомендацій щодо програм для клієнтів із ТВ-пакетом, оптимізації нашої інфраструктури, оптимізації управління продуктами та навіть визначення того, де співробітникам не завадило б пройти додаткове навчання.
Francisco: Сотні мільйонів користувачів смартфонів у всьому світі є клієнтами Telefónica. З погляду бізнес-аналітики, це дуже багато. Ми можемо здійснювати наскрізні продажі, використовувати аналітичні дані для управління взаємbyfvb з клієнтами, зменшення відтоку клієнтів, а також розуміння наступних найкращих дій для наших клієнтів та нашого бізнесу. Це робить кожну частину нашого бізнесу більш ефективнj. і допомагає нам досягати наших цілей, одночасно спрямовуючи співробітників на прийняття більш розумних рішень. Наша культура повністю змінилася. Культура роботи з даними стала невід’ємною частиною нашої роботи.
Наша культура повністю змінилась. Культура роботи з даними стала невід’ємною частиною нашої роботи”.
-Francisco Celeiro, Global Head of Product Development, in IoT & Big Data Telefónica Tech
Що далі чекає на Telefónica Tech?
Elena: Tableau залишиться для нас безцінною платформою та стратегічним партнером у міру того, як ми будемо мати користь із цих технологій і поширювати наші послуги на всі нові галузі та клієнтів.
Джерело: Tableau
З питань придбання продуктів Tableau звертайтеся до наших спеціалістів +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua.