Організації використовують SharePoint для створення веб-сайтів. У Microsoft 365 можна створити сайт на початковій сторінці SharePoint. Ви також отримуєте сайт групи SharePoint при створенні групи Microsoft 365 в Outlook Online або Microsoft 365. Якщо використовується SharePoint Server, можна створити сайт групи або сайти ще кількох типів. Сайти зручно використовувати як безпечне місце для зберігання та впорядкування інформації, обміну даними та доступу до них з будь-якого пристрою. Для цього потрібен лише веб-браузер, наприклад, Microsoft Edge, Internet Explorer, Google Chrome або Mozilla Firefox.

Увійшовши в Microsoft 365 або на корпоративний сайт SharePoint Server організації, клацніть на панелі навігації або верхній панелі засобу запуску програм плитку SharePoint або Сайти. Це доступні способи входу в SharePoint.

Можливості SharePoint, доступні одразу:

1. Додавання файлів до бібліотеки документів SharePoint для отримання віддаленого доступу.

  • Відкрийте бібліотеку сайту SharePoint.

  • На комп’ютері оберіть файл, який потрібно перемістити.
  • Перетягніть файли в бібліотеку SharePoint, де написано “Перетягніть файли сюди”. Коли файл опиниться над бібліотекою, у ній має з’явитися напис “Перетягніть сюди”.

2. Відкриття документа у бібліотеці.

Натисніть потрібний документ, щоб відкрити його в Microsoft 365 для Інтернету. Якщо потрібно використовувати програму, інстальовану на комп’ютері, виберіть елементи Редагувати документ > Редагувати в <Назва програми>.

3. Спільна робота над документом.

Оберіть потрібний документ у бібліотеці. Він відкриється в Microsoft 365 для Інтернету. У правому верхньому кутку показано кількість людей, які редагують його на даний момент.

4. Загальний доступ до документів.

Оберіть потрібний документ, натисніть багатокрапку (…), щоб відкрити меню, і виберіть пункт “Поділитися”.

5. Загальний доступ до сайтів.

Якщо у вас є дозволи власника сайту, натисніть на плитку “SharePoint” або “Сайти”, виберіть потрібний сайт і натисніть кнопку “Загальний доступ”.

6. Створення сайту групи.

Якщо ви використовуєте Microsoft 365, можна створити сайт на початковій сторінці SharePoint і автоматично створити групу Microsoft 365. Якщо створити групу Microsoft 365 в Outlook або в поданні “Люди”, автоматично буде створено сайт групи у SharePoint у Microsoft 365.

1) Вгорі сторінки SharePoint клацніть посилання “+Створити сайт” і виберіть пункт “Сайт групи”. У правій частині екрана відкриється майстер створення сайту, у якому необхідно вказати відомості для створення сайту групи.

2) Виберіть шаблон сайту групи, який попередньо заповнюється вмістом для певного сценарію. Або створіть сайт групи з нуля. Для цього виберіть шаблон “Спільна робота групи”.

3) Вкажіть назву нового сайту групи. Якщо ви не використовуєте SharePoint Server 2019, з тим же ім’ям буде автоматично створена електронна пошта групи Microsoft 365. При введенні буде видно, чи доступне вибране ім’я.

4) У полі “Опис сайту” коротко напишіть про призначення вашого сайту.

5) Якщо буде запропоновано, у розділі “Параметри конфіденційності” можна визначити, хто матиме доступ до вашого сайту. Для цього виберіть один із таких параметрів: З загальним доступом: всі користувачі в організації мають доступ до цього сайту або Приватний: тільки учасники мають доступ до цього сайту.

6) Якщо адміністратор надав вам дозвіл, виберіть класифікацію сайту в розділі “Класифікація сайту.” Набір доступних варіантів залежить від конфіденційності та життєвого циклу інформації на сайті.

7) Якщо ви використовуєте SharePoint Server 2019, просто натисніть кнопку “Готово”. Якщо ні, продовжуйте.

8) Виберіть мову для сайту.

9) Під час використання SharePoint у Microsoft 365 у полі “Додати додаткових власників” введіть імена або адреси користувачів, яким ви хочете надати право керування сайтом.

10) Під час використання SharePoint у Microsoft 365 у полі “Додати учасників” додайте імена або адреси електронної пошти для всіх, кого ви бажаєте призначити учасниками сайту, а потім натисніть “Готово”. Учасники, додані до групи Microsoft 365, пов’язані з сайтом, автоматично додаються до групи учасників сайту.

7. Додавання списку або бібліотеки на сайт групи.

Щоб додати список або бібліотеку до SharePoint у Microsoft 365, на сайті натисніть “+Створити”, а потім виберіть “Список” або “Бібліотека документів” у списку.

У програмі “Списки” в Microsoft 365 виберіть “Створити список“. (Щоб відкрити програму “Списки”, у верхній частині будь-якої сторінки виберіть засіб запуску програм Microsoft 365 Кнопка засобу запуску програм, виберіть “Всі програми” та виберіть “Списки“.). На сторінці “Створення списку” виберіть один з наступних параметрів:

  • Порожній список: оберіть запуск списку з нуля. Додайте ім’я списку, опис (необов’язково) і виберіть, чи список повинен відображатися в області навігації зліва. Після вибору параметрів натисніть кнопку “Створити“.
  • Excel: виберіть цей параметр, щоб створити список на основі електронної таблиці Excel.
  • З наявного списку: виберіть цей параметр, щоб заощадити час та створити новий список на основі стовпців в іншому списку. Новий список буде починатися з усіх стовпців, але не міститиме дані з вихідного списку.
  • Шаблони: виберіть шаблон, наприклад засіб відстеження проблем, щоб дізнатися, які стовпці містить шаблон, та прокрутіть зразок даних, щоб побачити, як він виглядає. Якщо ви знайшли потрібний шаблон, виберіть “Використовувати шаблон“. Якщо ви не бачите потрібних елементів, натисніть кнопку “Назад”, щоб повернутися на сторінку “Створення списку“.

Коли відкриється список, додайте елемент до списку, вибравши “Створити” або “Змінити” у поданні сітки. (Подання “Сітка” дозволяє вільно додавати відомості в різні рядки або стовпці.). Щоб додати різні типи відомостей до списку, виберіть “+ Додати стовпець“.

Щоб створити бібліотеку документів, потрібно:

  • Перейти на сайт групи, де ви хочете створити бібліотеку документів.
  • У рядку меню вибрати “Створити“, а потім – “Бібліотека документів“.

  • Введіть назву нової бібліотеки.

  • Натисніть кнопку “Створити“.

8. Збереження попередніх версій документа під час його редагування.

У SharePoint у Microsoft 365 клацніть правою кнопкою миші в бібліотеці документ і виберіть пункт “Журнал версій” (можливо, потрібно прокрутити меню).

У версіях SharePoint Server клацніть багатокрапка () поряд з ім’ям файлу, а потім ще раз клацніть багатокрапка () у діалоговому вікні, щоб відкрити меню, або виберіть документ і на вкладці “Файли” клацніть “Журнал версій”.

9. Пошук потрібних елементів.

Введіть ключове слово у полі “Пошук”, а потім клацніть піктограму “Пошук”. 

У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь на електронну адресу sales@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.