Luxoft, технологічна компанія DXC, займається розробкою цифрової стратегії і програмного забезпечення і надає індивідуальні технологічні рішення, які сприяють зміні бізнесу клієнтів по всьому світу.

Luxoft почала використовувати Tableau в 2010 році для поліпшення можливостей бізнесаналітики. У 2015 році компанія створила новий центр корпоративної бізнесаналітики для підтримки всієї організації, використовуючи Tableau як основну платформу візуальної аналітики. Це допомогло створити єдину систему даних про компанію загалом, скоротивши час на отримання інформації та підвищивши якість.

До Tableau кожний приносив на зібрання свої презентації PowerPoint і таблиці Excel, що часто призводило до конфліктів та путанини. Тепер майже всі рішення підтримуються красивими інформаційними дашбордами Tableau, що заюезпечують єдине, узгоджене надання інформації для всіх.

– Наталія Любимова, керівник інфомаційно-аналітичного центру

Єдине джерело даних підвищує якість даних та спрощує процес ухвалення управлінських рішень

У 2015 році компанія Luxoft створила корпоративний центр бізнес-аналітики для досягнення низки ключових цілей. Серед них – використання даних для більш ефективного сприяння ухваленню рішень на рівні керівників, поліпшення якості даних у корпоративних системах, а також скорочення кількості ручної звітності.

Для цього, по-перше, потрібно було об’єднати понад 100 джерел даних в єдину центральну платформу, якою могли б користуватися всі співробітники. Компанія провела масштабну ревізію корпоративного сховища даних, доповнивши існуючі бази даних Microsoft SQL Server новими джерелами, запровадивши Alteryx і EasyMorph для допомоги в підготовці та отриманні даних. А також просунула Tableau як основний засіб аналізу даних для всіх.

Цей новий підхід допоміг значно оптимізувати управління даними та аналітику в межах всієї компанії. Поєднання сховища даних Microsoft SQL Server і Alteryx / EasyMorph підвищило якість даних та усунуло проблему роздроблених сховищ даних. Тепер керівники можуть швидко отримати доступ до точної, послідовної інформації і за необхідності самостійно проаналізувати дані за кілька хвилин.

Інтеграція із Salesforce дозволяє проводити більш глибокий аналіз даних та отримувати більш повне уявлення про продаж

У Luxoft використали широкий функціонал Tableau для поліпшення аналітики самообслуговування і загальної бізнес-аналітики в багатьох відділах. Прекрасним прикладом цього є інтеграція із системою Salesforce через вбудований модуль Tableau, який забезпечив всю команду фахівців із продажу безпечними, актуальними, повністю налаштовуваними наборами даних про продаж.

“Ми почали з того, що завантажили шаблони Salesforce Starter з сайту Tableau. Це допомогло нам почати роботу з широким спектром дашборда, які були розроблені з урахуванням специфічних потреб команди відділу продажів”, – говорить Наталія. “Користувачам не треба було багато часу, щоб зрозуміти, яку цінність можуть принести ідеї Tableau в їх повсякденну діяльність”.

Менш ніж через рік після початкової інтеграції з’явилися звіти Tableau, що охоплюють весь спектр операцій з продажу, в той час як додаткові підключення до інших внутрішніх джерел даних, таким як фінанси і підбір співробітників, дозволили провести ще більш широкий аналіз. Команда Data and Analytics також створила серію дашборда Tableau для повідомлення вищого керівництва про всі останні події в сфері продажів. Дашборда повністю інтерактивні, що дозволяє керівникам детально вивчити будь-які дані.

“Всього за кілька клацань миші приладові панелі Tableau можуть перейти від загальних оглядів до деталей”, – говорить Алекс Бараков, керівник відділу звітності.

Швидкий доступ до точних даних допомагає спростити HR-процеси та зберегти прозорість

Аналітика табличних даних також допомогла поліпшити багато аспектів роботи з персоналом Luxoft, що призвело до підвищення прозорості та ефективності діяльності. Вбудовані дашборди замінили електронні таблиці Excel для моніторингу кадрових процесів, а саме: атестація, навчання, пільги, зарплати, просування по службі і багато іншого. Це дозволяє HR-команді за необхідності швидко бачити повну історію співробітників в одній візуалізації.

Ще одним ключовим напрямом є рекрутинг, в межах якого компанія Tableau відстежує всі поточні вакансії поряд із прогнозованими майбутніми потребами в ресурсах. Такий підхід дозволяє команді випереджати події, активно керуючи персоналом, а не реагувати на проблеми з ресурсами під час їх виникнення.

“Відстеження ключових HR-процесів у Tableau, а не в Excel означає, що команда може візуалізувати набори даних набагато швидше і точніше, ніж раніше”, – говорить Наталія. “Ефективна робота з персоналом має на увазі більш щасливих і задоволених співробітників. Це допомагає знизити плинність кадрів і звести до мінімуму кількість проблемних моментів”.

Надалі команда Data and Analytics планує впровадити низку нових ініціатив Tableau у межах всього бізнесу. До них належать вбудовані підказки та допомога в навігації на сервері Tableau, ребрендинг дизайну приладової панелі для поліпшення узгодженості, а також автоматизація процесів звітності в додаткових галузях, включаючи фінанси.

“За нашими останніми підрахунками, у нас було близько 1000 користувачів сервера Tableau, які працювали з більш ніж 700 активними дашбордами в 80 проектах і більше”, – говорить Алекс. “Оскільки популярність Luxoft продовжує зростати, ми створили чіткий шлях до поліпшення функційності, яку ми можемо запропонувати, щоб зробити повсякденне життя співробітників ще простішим, а також підвищити ефективність бізнесу загалом”.

Джерело: Tableau

З питань придбання продуктів Tableau звертайтеся до наших спеціалістів +380 (44) 383 4410 та sales@softico.ua