Для налаштування синхронізації пошти вам буде потрібно виконати дві надстройки всередині центру адміністрування Dynamics 365:
- Спочатку потрібно налаштувати електронну чергу саме для тієї пошти, яку вам потрібно синхронізувати з Dynamics 365.
- Налаштувати правило автоматичного створення та оновлення записів.
Налаштування електронної черги:
У центрі адміністрування Dynamics 365 вам потрібно перейти до налаштувань.
У розділі «Справи» натиснути «Керування послугами».
У вікні яке відкрилось обрати «Черги».
У вікні, що відкрилось натиснути «Створити» чергу.
У самій черзі всі поля, які позначені зірочкою обов’язкові для заповнення. Ввести назву черги, тип «Загальнодоступний», в полі «Вхідна електронна пошта» потрібно вказати саме ту пошту, яку потрібно синхронізувати та обрати відповідальну особу (та людина, якій потрібно синхронізувати пошту), опис за бажанням.
Обов’язковим кроком після введення даних є збереження налаштувань. Натисніть «Зберегти».
Після збереження налаштувань у полі «Поштова скринька» з’явиться вже прив’язана пошта, яку ви вказали вище з тією назвою, яку ви вказали на початку. Для наступних налаштувань вам потрібно натиснути на назву в полі «Поштова скринька».
Всередині налаштувань поштової скриньки всі обов’язкові поля вже заповнені. Змінювати нічого не потрібно. Першим кроком треба натиснути «Затвердити електронну пошту».
Далі натисніть «Перевірити й увімкнути поштову скриньку», після чого вам прийде на пошту, яку ви синхронізуєте, сповіщення про те, що ваша пошта тепер відслідковується Dynamics 365.
Після даних налаштувань обов’язковим є збереження налаштувань, натисніть «Зберегти».
Після налаштувань та їх збереження, у вас буде відображатись сповіщення про те, що дана електронна адреса приєднана до Dynamics 365.
Налаштування правила автоматичного створення та оновлення записів:
Повертаємось до центру адміністрування, в налаштуваннях обираємо «Керування послугами».
Обираємо «Правила автоматичного створення та оновлення записів».
У вікні яке відкрилось натиснути «Створити».
Всередині налаштувань правила зазначені поля зірочкою є обов’язкові. Назву обираєте за бажанням, тип відстежуваної справи – обираємо електрона пошта, в полі «Черга» обираємо ту чергу, яку створювали налаштуваннями раніше, та обираємо відповідального.
В умовах створення запису треба активувати два пункти, які зазначені вище.
Обов’язково після зроблених налаштувань натиснути зберегти!
Правило автоматизації налаштовано. Все що вам залишилось:
- Обрати в якій саме сутності повинна відображатись синхронізація, та у якому вигляді, і зберегти налаштування.
- Активувати правило, після чого протягом 5-ти хвилин правило буде активне і працювати у вказаній сутності.