Бізнес-аналітика грає невід’ємну роль в повсякденній діяльності організацій. Tableau – популярний інструмент візуалізації даних, який використовується для бізнес-аналітики.

На ринку існує безліч інших інструментів візуалізації даних, але багато клієнтів віддають перевагу Tableau через його гнучкість і легкість у використанні.

Дашборда Tableau – це набори всіляких візуалізацій і робочих листів в одному інструменті для кращої аналітики. Існують різні типи дашбордів в залежності від питань бізнесу, на які необхідно знайти відповіді.

Наприклад, типовим дашбордом Tableau може бути той, який використовується операційною командою дистриб’юторського центру, щоб простежити, чи досягнуто мети з продажу за день. Такий дашборд буде відрізнятися від того, який використовує генеральний директор компанії для перегляду результатів роботи різних відділів в одній організації.

У разі дашбордів для операційної команди, можливо, буде потрібно оновлювати дані, які говорять про кількість замовлень кожні 10 хвилин, в той час як для дашбордів генерального директора досить оновлювати тільки один раз в день.

У цій статті буде розглянуто 15 прикладів кращих дашбордів Tableau.

Sales Pipeline

Багато компаній вимагають від своїх співробітників швидкого визначення основних можливостей відділу продажу, щоб реагувати відповідним чином на зміни ринку. Для цього є прекрасний приклад візуалізації даних відділу продажу за допомогою Tableau. Дана візуалізація допоможе отримати більш чітке уявлення про канал збуту і дізнатися, звідки надходить основний дохід, при цьому можна подвоїти свої зусилля в цьому напрямку для досягнення поставлених цілей. Користувач отримає повний доступ до більш класифікованих даних, таких як ключові показники ефективності (KPI), етапи реалізації можливостей і т.д. Дашборд для відділу продажів може бути використаний керівниками, менеджерами і аналітиками з продажу для складання висновків про подальші кроки щодо своїх можливостей і термінів угод та отримання максимального прибутку. Також корисно аналізувати дані KPI користувача , таким як залученість партнерів, категорія продукту та багато іншого.

Account Management 360 View

Якщо користувач є продавцем, то однією з дуже важливих складових його кар’єри будуть дані. Це пов’язано з тим, що дані допомагають створити “дорожню карту” кожного зробленого або ще не зробленого кроку, щоб була можливість уникнути помилок при взаємодії з клієнтами.

Якщо у клієнта недавно був невдалий досвід обслуговування, про який ніхто не знав, чи є незавершена угода, яку керівництво втратило з уваги, це неодмінно призведе до проблем в подальшій роботі.

Дашборд 360 усуває цю проблему, дозволяючи користувачеві розмістити всі важливі показники продажу на одному екрані.

Він надає докладний звіт про такі аспекти діяльності, як структура продажу, клієнти, який дохід був отриманий від різних угод.

Творці цієї панелі управління мають намір використовувати її в основному менеджерами і продавцями для складання оглядів бізнесу, заснованих на успіху та залученості клієнтів, послугах та пропозиціях продуктів.

Executive Overview Sales Summary

Дашборд Executive Overview надає менеджерам з продажу компетентний інструмент для відстеження ефективності продажу по кварталах (QTD).

Він також допомагає порівняти показники поточного кварталу з попередніми, одночасно будучи просунутим інструментом для фільтрації звітів про продукти і можливості на основі даних CRM.

За допомогою цього інструменту старші менеджери з продажу можуть просівати тонни даних і отримувати точні результати без необхідності вручну переглядати велику кількість вхідних даних електронних таблиць.

Наслідком цього аналізу є те, що він дозволить менеджерам з продажу швидко складати нові стратегії на основі даних, не турбуючись про дезінформацію, щоб вони могли сконцентрувати свою увагу на інших областях.

Цей дашборд працює в основному на поточній статистиці і порівнянні історичних даних для того, щоб проілюструвати кілька бізнес-можливостей без необхідності перевантажувати користувача непотрібними записами.

Quarterly Forecast

Дашборд Quarterly Forecast використовується аналітиками для створення щоквартальних прогнозів для організацій з продажу з метою порівняння їх річного зростання.

Цей дашборд дозволяє поглянути на бізнес під різними кутами, що дасть можливість побачити більше можливостей, а також дозволить простежити бізнес-потоки і той вплив, який угода надасть на бізнес, так що користувач буде знати, які угоди укладають, а від яких угод можна і відмовитися.

За допомогою цього дашборда можна проводити порівняння показників продажу, щоб мати більш чітке уявлення про найкращий прогнозний сценарій і вміти прорахувати кожен етап угоди, що дозволить уникнути непотрібних сюрпризів.

За допомогою дашборда Quarterly Forecast можна відчувати себе впевнено при створенні звітів, щоб спрогнозувати ситуацію в майбутньому для керівництва, не побоюючись спотворення даних протягом заданого періоду часу і в майбутньому.

Наприклад, якщо потрібно спрогнозувати, скільки програмного забезпечення буде продано компанією протягом найближчих 90 днів, цей дашборд допоможе зробити певні розрахунки, щоб визначити майбутній дохід.

Sales Growth

Дашборд Sales Growth дозволяє виміряти ефективність роботи команди з продажу, а також дізнатися, скільки прибутку можна отримати протягом певного періоду часу.

Цей дащборд дозволяє відфільтрувати зростання продажу за різними критеріями, такими як сегмент, регіон, рахунок продавця та багатьом іншим.

Використовується керівниками та менеджерами з продажу для контролю над формуванням і впровадженням нових бізнес-стратегій.

Це дозволяє бізнесу оцінювати зростання доходів і фіксувати області дефіциту, тому що без достатнього зростання доходів бізнес може бути поглинений конкурентами.

Хороший дашборд Sales Growth тримає всю команду в бойовій готовності, і вся увага зосереджена на показниках продажу і виконанні поставлених цілей у встановлені терміни.

Sales Territory Assignment

Для підприємств дуже важливо розподілити керівників або співробітників залежно від їх місцезнаходження, галузі або кількості співробітників.

Дашборд Sales Territory Assignment – це CRM, яка допомагає раціоналізувати зусилля при розподілі обов’язків між членами команди.

Цей дашборд допомагає визначити клієнтський сегмент, щоб знати, як правильно групувати співробітників, що є важливим для реалізації певної стратегії.

Він сегментує клієнтську базу, розбиває її на схожі групи і формує їх відповідно до загальних параметрів.

Найбільш популярні сегменти, як правило, за місцем розташування, галузі та розміру території, але для більшої кількості клієнтів і акаунтів потрібна буде гібридна стратегія сегментації, в якій необхідно буде об’єднати різні системи угруповання.

Sales Cockpit

Для управління робочим процесом, який дозволяє агентам з продажу функціонувати, і не перестрибувати з одного інструмента на інший в пошуках нових можливостей, підійде дашборд Sales Cockpit.

Дашборд Sales Cockpit являє собою поєднання обраних моделей поведінки, даних і цілей в одному інструменті.

За допомогою цього дашборда торговий представник матиме легкий доступ до відомостей про потенційних замовників і досягнення показників продажу.

А коли користувач інтегрує цей інструмент в свій CRM та інші відповідні розширення, він зможе створити кінцевий інструмент, який допоможе здійснювати правильні дії з продажу і збільшувати прибуток.

Для дашборда Sales Cockpit немає сезонних обмежень. Насправді, він дасть кращі результати, якщо торговий представник буде використовувати його весь день. Це допоможе залишатися зосередженим.

Дашборд Sales Cockpit – це рішення для менеджерів з продажу, що дозволяє їм залишатися в курсі подій без необхідності залишати відділ продажу.

Super Sample Superstore

Цей інструмент візуалізації даних допомагає користувачам розробляти кращі проекти, тактики і стратегії обробки даних.

Щоб почати роботу з базою даних Sample Superstore, необхідно вибрати діапазон дат і регіон для координації ваших дій.

Дашборд можна подивитися в двох форматах: описуючий і зобов’язуючий.

Після того, як визначився регіон, можна також вибрати субрегіон. Наприклад, якщо була обрана в якості регіону Європа, то можна виділити Шотландію, щоб відфільтрувати інформаційну панель з описом.

Також можна задати формат дати, щоб переглянути візуалізацію по деталях дати або на поточний рік.

Як правило, дашборд Superstore Sample в основному використовується для аналізу зростання і падіння продажу, прибутків, періодів відвантаження та багато чого іншого.

Tableau Healthcare

Аналітики в галузі охорони здоров’я, як правило, стикаються з проблемою роботи з об’ємними наборами даних. Вони мають справу з демографічними даними пацієнтів і повинні відслідковувати тенденції для ведення актуальних записів.

Дашборд Tableau Healthcare усуває виснажливий ручний метод організації цих аналітичних даних, надаючи простий метод перетягування, який допомагає швидко підключити та візуалізувати дані.

За допомогою цієї панелі керівники лікарень можуть управляти ризиками пацієнтів і виявляти їх швидко, що потенційно полегшить дотримання нових правил.

Деякі з найбільших лідерів в області охорони здоров’я, такі як Providence і Mount Sinai, вже використовують цей інструмент візуалізації даних для підключення і пошуку значущих відомостей в рамках своєї аналітики.

Crimes in India

Ніхто і ніде не знаходиться безпеці, тому громадяни часто закликають поліцію направляти більше поліцейських на місця, де часто відбуваються злочини.

Звичайно, чим більше поліцейських патрулюватиме вулиці, тим безпечніше вони будуть, але в скількох місцях поліцейські можуть перебувати одночасно?

Правда в тому, що неможливо охопити відразу кожну зону, тому наступне що потрібно зробити – проаналізувати дані і зрозуміти як правильно розподілити поліцейських, для цього і був розроблений дашборд Crimes.

Цей дашборд був створений компанією “Donthala” для виявлення районів Індії, які постраждали від нападів злочинців в період з 2001 по 2014 рік, і може бути адаптований для використання в інших місцях.

Він використовує дані про райони і час скоєння злочинів для прогнозування “гарячих точок”, щоб поліція могла краще розробляти стратегії і подвоїти свої зусилля, де це необхідно.

Product Availability

Іноді буває складно зробити повну інвентаризацію.

Цей дащборд вирішує цю проблему, допомагаючи сортувати доступність товарів у декількох аспектах, таких як категорії, постачальники, роздрібні продавці і т.д.

Він призначений для надання інформації про всі запаси, незалежно від їх різних рівнів, як в магазині, так і під час перевезення.

Цей інструмент візуалізації дає уявлення про наявність товарів у вигляді надлишків або відсутності на складі. При цьому він допомагає заощадити купу грошей, так як надлишок продукції в кінцевому підсумку призведе до зайвих витрат, в той час як відсутність товару на складі вказує на втрачений потенціал продажу.

Promotional Optimization

Більше 80% роздрібного продажу відбувається в результаті промо-акцій, але витрачати гроші на просування бізнесу, не приводячи до бажаних результатів, є одним з найбільш небажаних способів використання бюджету.

Якщо є звичка оптимізувати торгові промо-акції, то можна зануритися в питання про те, як конкуренти оптимізують свої власні промо-акції, який буде прогнозований рівень продажу, якщо хтось вирішить продавати свою продукцію певним способом, та багато іншого.

На ці питання в значній мірі відповідає дашборд Promotional Optimization.

Дашборд Promotional Optimization використовує дані цифрових медіа, брокерів роздрібної торгівлі та минулих промо-акцій. Він дозволяє уявити ці дані на всіх етапах розкрутки, в тому числі на етапі, що передує розкрутці, під час і після розкрутки.

Social Media

Сьогодні в соціальних мережах передаються мільйони, якщо не мільярди даних.

Але ці дані мають сенс тільки в тому випадку, якщо є можливість зв’язати їх між собою, щоб витягти з них змістовну інформацію.

Використання даних соціальних мереж насправді дуже просте. Існують встановлені шаблони, які можна використовувати для розсилки повідомлень на декількох платформах.

Дашборд Social Media полегшує спільну роботу і узгодження ключових показників ефективності всередині внутрішньої команди і команди агентства.

Можна поділитися контентом цього дашборда з членами команди або керівництвом, щоб тримати їх у курсі маркетингових стратегій.

Крім того, цей дашборд дозволяє стежити за тим, як просувається платна соціальна активність.

Real Estate

Такі ріелтерські компанії, як Zillow і Redfin, тепер використовують дані Tableau, щоб підвищити точність обліку житла та допомогти ріелторам отримати доступ до інструментів звітності, орієнтованих на результат.

Наприклад, якщо фахівець з пошуку житла шукає новий будинок, перше питання, яке прийде на розум – це вибрати найбільш підходящий час для покупки будинку.

За допомогою дашборда Real Estate ріелтори і навіть продавці можуть побачити, чи ростуть ціни на будинки або падають в обраному ними районі.

Цей інструмент може показувати результати лістингу в залежності від часу, а продавці можуть навіть впровадити інтеграцію з аналітикою сторонніх агентств, щоб зробити більш розумний вибір.

Energy Sector

Tableau допомагає аналізувати величезну кількість даних, одержуваних від енергетичного і ресурсного сектора.

Цей дашборд використовується для моніторингу частих і сезонних процесів, таких як випуск продукції, час простою і обслуговування клієнтів.

За допомогою цієї інтерактивної платформи енергетичні оператори можуть допомогти клієнтам краще візуалізувати та зв’язати концепції і навіть дати їм можливість самим отримувати необхідні дані.

Прийняття рішень засновані на правильних даних має пряме відношення до ефективності бізнесу, і дашборди Tableau оснащують організації правильним інструментом для бізнес-аналізу.

Надалі в компанії Tableau з’являться нові інновації, які змінять правила гри у всіх секторах економіки.

Tableau допомагає людям бачити і розуміти свої дані роздрібного продажу незалежно від їх обсягу та кількості систем, в яких вони зберігаються. Швидко підключайтеся, аналізуйте і діліться інформацією, щоб побачити приховані можливості, які впливають на кожен продаж і всю вашу організацію. Завдяки зручній взаємодії з ПК, планшетом і смартфоном задавайте і відповідайте на складні робочі питання за допомогою дашбордів, які можна створювати без навичок програмування.

Хочете впровадити такі ж дашборди в своїй компанії?

Звертайтеся до нас data@softico.ua

ЗАЛИШИТИ ЗАПИТ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ