Переклад та адаптація матеріалу – компанія SOFTICO.
Копіювання та/або використання контенту для подальшого розповсюдження
допускається виключно за згоди компанії SOFTICO.

Дані та аналітика – це ключ до пошуку простих відповідей на складні запитання для всіх аналітиків і користувачів, які належать до спільноти Tableau.

У Tableau прагнуть допомогти кожному, хто хоче досягти успіху в роботі з даними, зокрема і вам. Для того, щоб допомогти вам швидше досягти успіху, в Tableau зібрали команду лідерів у галузі даних, які поділилися своїми рекомендаціями з успішного вирішення бізнес-завдань за допомогою даних.

Пропонуємо вам 10 найкращих принципів бізнес-аналітики від експертів Tableau, які ви можете сміливо використовувати для вирішення головних питань і усунення проблем при роботі з даними.

Принцип №1

Виконуйте аналіз та ітерації, щоб отримувати відповіді на бізнес-запитання.

“Головна цінність візуальної аналітики – це можливість швидко відповісти на ваші бізнес-запитання. Щоб дістатися до суті проблеми, ви повинні постійно ставити запитання своїх даних і відповідати на них, поки не отримаєте потрібні вам відомості.

Можливість знову і знову ставити запитання “чому” привносить в аналіз гнучкість. Я називаю це аналізом та ітерацією: кожне запитання породжує нові запитання, поки ви не знайдете відповідь, яку шукаєте.

Такий принцип дозволяє будь-якому співробітникові вашої організації – від генерального директора до аналітика – запитувати «чому?». Генеральний директор може взаємодіяти з простими для розуміння дашбордами або скористатися наявними можливостями Ask Data в Tableau, щоб швидко отримати відповіді на стратегічні запитання.

Аналітики та інші користувачі аналітичних систем можуть використовувати будь-яку платформу бізнес-аналітики, але Tableau є моїм особистим фаворитом – для того, щоб ставити глибші запитання своїх даних і відкривати нові бізнес-інсайти”.

Annabelle Rincon
Tableau Center of Excellence, Vontobel

Принцип №2

Потреби бізнесу понад усе.

“Час летить непомітно, коли ви захоплені чимось цікавим, а аналіз даних – саме про це. Однак ви повинні переконатися, що ваші візуалізації та отримані висновки, дійсно необхідні вашому бізнесу. Неважливо, скільки навіть найкрасивіших візуалізацій ви створите, якщо вони не будуть відповідати потребам вашого бізнесу, ви не зможете відповісти на часте запитання: що ми дізналися?

Коли ви використовуєте візуальний аналіз даних, вам необхідно точно розуміти, що очікується від цієї візуалізації, і переконатися, що вона відповідає потребам вашого бізнесу. Важливо враховувати, що отримані в результаті висновки повинні бути точними і досить простими для розуміння вашою аудиторією.

Тільки після того, як ви переконаєтеся, що аналіз відповідає потребам вашого бізнесу, варто розглядати нові напрямки. Якщо потреби вашого бізнесу зміняться або розширяться, у вас під рукою буде готова відповідь, заснована на даних”.

Satoshi Ganeko
Flight Data Analyst, Japan Airlines

Коли ви візуально аналізуєте дані, вам необхідно точно розуміти, що потрібно від цієї візуалізації, і переконатися, що вона відповідає потребам вашого бізнесу. Підсумкова інформація повинна бути достатньо ясною і простою для розуміння вашою аудиторією.

Принцип №3

Практикуйтеся. Експериментуйте. Розвивайтеся.

“Незалежно від вашої ролі або галузі, в якій ви працюєте, постійна практика та експерименти з даними і візуальною аналітикою відкриють для вас нові кар’єрні можливості. Візуальний аналіз дозволяє створювати вражаючі історії та легко доносити їхню суть до будь-яких користувачів, навіть до нетехнічної аудиторії.

Ви зможете швидко отримати необхідні навички роботи з даними, якщо будете регулярно експериментувати або аналізувати дані для отримання відповідей на питання бізнесу.

Ці інвестиції в навички роботи з даними, рішення проблем та ухвалення рішень на основі даних нададуть вам досвід, який ви зможете перенести на будь-яку посаду. Незалежно від того, вирішите ви розвиватися в нинішній посаді або змінити напрямок діяльності. Досвід аналітика буде служити ключовим активом протягом всієї вашої кар’єри і прискорить ваш зріст”.

Eleni Gkika
Business Analyst, Roche Diagnostics

Принцип №4

Доводьте.

“Без даних ви просто ще одна людина зі своєю думкою.

Ви б купили будинок без огляду? Впевнена, що ні. Так чому ж ви ухвалюєте ключові бізнес-рішення без підтверджуючих даних? А при аналізі даних чому б вам не вивчити їхнє джерело?

Ухвалення рішень на основі даних не замінить вашу інтуїцію або ділове чуття, а просто зробить ваші рішення більш обґрунтованими. Дайте собі і своїй організації можливість обґрунтувати їх: будьте ближче до цифр, розумійте деталі та ухвалюйте найкращі рішення за допомогою якісних даних, викладених у масштабованому і простому для розуміння форматі”.

Charlotte Nickels
Business Intelligence Manager, Lloyds Banking Group

Ухвалення рішення, заснованого на даних, не замінює ваше чуття або діловий мозок – воно просто робить ваші рішення більш законними.

Принцип №5

Будьте готові до змін.

“Коли мова йде про візуальну аналітику, виникає головне питання: яка платформа допоможе краще і швидше аналізувати дані. Але навіть якщо ви визначилися, що далі?

Ви не зможете розкрити справжню цінність своїх даних, якщо кожен раз будете розробляти нову статистику. Найчастіше, для отримання результатів від ваших даних, просто необхідні зміни. Це можуть бути невеликі зміни, наприклад, коригування KPI або навіть переосмислення всієї вашої бізнес-стратегії. Це може бути навіть внутрішня зміна системи або процесу, який, за вашими даними, є неефективним. Це може бути навіть зовнішня зміна, якщо ваші дані свідчать про зниження задоволеності клієнтів.

Які б висновки, засновані на даних, ви не зробили, будьте готові переглянути свої переконання і змінити ситуацію. Для цих змін можуть знадобитися додаткові зусилля і ресурси, але практика візуального аналізу нічого не варта, якщо ви не будете застосовувати отримані знання”.

Alex Waleczek
Analytics Practice Lead, Davanti Consulting

Принцип №6

Використовуйте єдине джерело даних.

“В останні роки використання даних і візуальної аналітики стрімко зростає. Це пов’язано з ростом доступної кількості даних. У зв’язку з цим виникає безліч проблем, пов’язаних із даними, і одна з найбільш важливих: наявність єдиного, уніфікованого джерела даних.

Не витрачайте час на суперечки про те, які джерела даних варто використовувати вашій організації. Створіть єдине джерело даних для вирішення завдань всіх співробітників вашої організації – від генерального директора до аналітика”.

Erin Hamm

Senior Cybersecurity Engineer, Telecommunications Industry

Принцип №7

Вміння працювати з даними – це конкурентна перевага.

“Просто бачити дані недостатньо. Щоб ваші дані призвели до ефективних результатів, всі, хто використовує ваш аналіз, повинні вміти розуміти дані. Інвестиції у вільне володіння даними або грамотність – універсальна мова даних, і найкращий спосіб забезпечити успіх для вас і вашої організації.

У міру того, як ви будете все краще орієнтуватися в даних, ваша впевненість зростатиме. Разом із упевненістю зростає і залученість. Інвестуйте в свої навички роботи з даними і ви побачите, як розвивається ваша кар’єра. Використовуйте своє щире бажання бути найкращим і реалізуйте свій потенціал за допомогою мови даних”.

Simon Beaumont
Global BI Center of Excellence Director, JLL

Інвестуйте в свої навички роботи з даними, і ви побачите, як розвивається ваша кар’єра. Використовуйте своє щире бажання бути найкращим і реалізуйте свій потенціал за допомогою мови даних.

Принцип №8

Вимірюйте свої успіхи та невдачі.

“Використовуйте дані та візуальну аналітику для вимірювання і відстеження результатів. Дані не тільки допомагають ухвалювати обґрунтовані рішення, а й дозволяють оцінити, чи були ці рішення успішними.

Незалежно від того, в якому відділі ви працюєте – маркетинг, продажі, фінанси або обслуговування клієнтів – дані та аналітика є потужним інструментом, що допомагає вам досягти успіху. Аналіз даних гарантує, що ділова діяльність може бути точно виміряна і відстежена відповідно до KPI.

Навіть якщо ви не впораєтеся цього разу, дані та аналітичні інструменти підкажуть, який наступних крок буде правильним”.

Kimly Scott
Analytics Manager, Luxasia

Принцип №9

Дані не є кінцевою метою, але вони допоможуть вам її досягти.

“Самі по собі дані не мають великої цінності. Однак вони здатні допомогти вам досягти кінцевої мети. Дані об’єднують людей у межах єдиного джерела даних і дозволяють вам ставити найкращі запитання для досягнення ваших бізнес-цілей.

Хочете зрозуміти, що сталося, чому це сталося або як ви можете повторити свої успіхи і використовувати дані для обґрунтування рішень? Пробуйте!”

David Pires
Head of Data Visualization, Expedia Group

Принцип №10

Бачити – значить розуміти.

“Ваш мозок влаштований так, щоб швидко розпізнавати закономірності. Використовуйте цю здатність, щоб помічати несподіване! Візуалізація даних дозволяє легко перевірити свої припущення. Форма графіка або підтверджує, або суперечить вашим уявленням про результати діяльності вашого бізнесу. Якщо ви помітили відхилення, це відмінний сигнал для подальшого дослідження і кращого розуміння”.

Jim de Clercq
Tableau Lead, VolkerWessels

Джерело: Tableau

Хочете впровадити такі ж дашборди у своїй компанії?

Звертайтеся до нас data@softico.ua

Спробуватиь тріальну версію