JIRA Service Desk

Ви можете придбати ліцензії JIRA Service Desk, звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію щодо ліцензування, а також професійну технічну підтримку по ряду виробників.

Характеристики

JIRA Service Desk поєднує в собі інтуїтивно зрозумілий інтерфейс з підтримкою SLA, черги заявок, що налаштовуються і звіти в режимі реального часу.
Вся продуктивність і потужність JIRA тепер в JIRA Service Desk.

Повний опис

JIRA Service Desk – це простота у використанні і в налаштуванні, а також все необхідне для надання ІТ-послуг і послуг з обслуговування клієнтів. Почніть роботу легко і швидко.

Основні функції:

  • Зрозумілий інтерфейс. Просити про допомогу легше, ніж будь-коли з інтуїтивним і зрозумілим інтерфейсом JIRA Service Desk. Клієнти бачать саме те, що потрібно і не більше того. ІТ-спеціалісти отримують можливість говорити на своїй мові в JIRA, також як і клієнти отримують можливість говорити на своїй мові в JIRA Service Desk.
  • Угода про рівень послуг (SLA). Ваша команда буде обслуговувати клієнтів з упевненістю, знаючи, що SLA пріоритети видно для всіх, хто працює над завданням. Це дуже важливо – знати, що і коли повинно бути зроблено. Інформація про SLA відображається як в чергах так і в завданні.
  • Інтерактивні звіти. З JIRA Service Desk ви можете оцінити прогрес і продуктивність в режимі реального часу. Якщо ви встановите JIRA Service Desk сьогодні, ви зможете застосовувати метрики SLA заднім числом на попередні закриті завдання. На основі тенденцій минулого ви зможете підвищити якість обслуговування клієнтів вашою командою.
  • Керовані черги. Переконайтеся, що всі працюють над правильними завданнями і в потрібний час за допомогою черг і мовою вибірки – JIRA Query Language (JQL). Черги допоможуть вашій команді розділяти і володарювати над завданнями в режимі реального часу в міру їх надходження. Ручне сортування та визначення пріоритету ваших запитів йде в минуле!
  • База знань. Відповідайте на питання ще до того, як вони будуть створені у вашій системі. Потужні можливості пошуку в Confluence інтегровані безпосередньо в панель JIRA Service Desk так, що ваші клієнти зможуть легко знайти рішення самостійно. Перетворіть ваш Service Desk в самостійну службу підтримки з базою знань Confluence.