АСКОД Корпоративный

Ви можете придбати ліцензії АСКОД Корпоративний, звернувшись до відділу продажу SOFTICO. Компанія SOFTICO є офіційним партнером IнфоПлюс в Україні. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію щодо ліцензування, а також професійну технічну підтримку по ряду виробників.

Характеристики

АСКОД Корпоративний – перший з основних продуктів сімейства АСКОД, який забезпечує класичний тип доступу до функціоналу АСКОД-платформи (Desktop-клієнт) на базі Oracle БД.

Повний опис

  • Робочі місця з встановленою підсистемою АСКОД Корпоративний працюють в локальній (LAN) і корпоративній (Intranet) мережі, включаючи як діловодний, так і управлінський контур організаційної структури установи або підприємства, втілюючи при цьому специфіку Desktop-орієнтованих додатків і надаючи користувачам відповідні переваги (швидкодія, підвищена стійкість, надійність і захищеність, відсутність дефіциту системних ресурсів і обмежень при роботі з периферійними пристроями і т.д.).
  • Будучи базовим застосуванням в складі платформи, АСКОД Корпоративний реалізує функції системи електронного документообігу та функції системи електронного Документознавства (зокрема електронне діловодство), забезпечуючи при цьому створення єдиного інформаційно-комунікаційного простору і загального структурованого сховища документів.
  • В рамках системи Документознавство, АСКОД Корпоративний автоматизує бізнес-процеси організації та відповідну ділову логіку зі створення та обліку проектів документів, реєстрації та обробки вхідної, вихідної і внутрішньої службової кореспонденції, організаційно-розпорядчих документів і нормативно-правових актів, звернень громадян, запитів на інформацію , заявок, договорів та інших комерційних документів, прийняття рішень і формування резолюцій, доручень, завдань, використання запитів на узгодження або візування, забезпечуючи при цьому контроль виконавської дисципліни, скорочення термінів проходження документів і підвищення ефективності роботи персоналу.
  • В рамках системи документообігу, АСКОД Корпоративний автоматизує процеси обміну і маршрутизації проходження документів, формуючи при цьому гнучке комунікаційне середовище та дозволяє швидко організувати електронний документообіг будь-якої установи або підприємства як в умовах зосередженої, так і територіально-розподіленої оргструктури.