V-Ray для Maya
Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії V-Ray для Maya звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію по ліцензуванню, а також технічну підтримку по ряду виробників.
Характеристики
V-Ray для Maya – система рендерингу для створення фотореалістичних зображень високої якості в найкоротші терміни.
Повний опис
Продукт V-Ray для Maya спроектований для відповідності креативним вимогам художників комп’ютерної графіки і сучасним конвеєрним виробництвам продукції. Ця система є повним комплектом фізично обґрунтованих інструментів освітлення і візуалізації, добре інтегрованим в Autodesk ® Maya.
V-Ray 3.1 для Autodesk Maya – що нового
V-Ray 3.1 для Maya містить понад 100 нових і модифікованих функцій, в тому числі сумісність з Maya 2016, численні розширення можливостей V-Ray RT GPU (трасування променів в графічному процесорі) і дві камери віртуальної реальності. Безкоштовне оновлення програми також пропонує більш ефективну обробку проміжних об’єктів, покращений алгоритм глобального освітлення і функцію більш швидкої візуалізації.
Для проектів віртуальної реальності, V-Ray 3.1 для Maya додає нові стереоскопічні види камер, які будуть візуалізувати кубічні зображення 6 × 1 і сферичні зображення. Введення Shade Map оптимізує стереоскопічну візуалізацію.
V-Ray RT GPU тепер підтримує наступне:
|
Удосконалення для проміжних об’єктів
- Ідентичні проміжні об’єкти тепер завантажуються автоматично
- Покращений попередній перегляд вікон перегляду з можливістю спрощення сітки (розбиття об’єктів на полігони)
- Миттєве імпортування численних проміжних об’єктів
- Підтримка підвантажування волосся і частинок (для дощу і снігу)
- Підтримка підвантажування файлів Ogawa Alembic
- Утиліта перегляду сітки – для перегляду проміжних об’єктів і файлів Alembic, в тому числі поверхонь, часток і волосся
Додаткові нові функції в V-Ray 3.1:
- Підтримка Maya 2016
- Повна підтримка нового редактора Hypershade Node Editor, засоби перегляду Material Viewer, засоби перегляду Lookdev
- Розширена підтримка Bifrost – в тому числі візуалізація рідин як ізоповерхностей, без побудови сітки
Робочий потік і інтерфейс користувача
- Швидкі установки
- Лістер для світла
- Підказки
- Покращені параметри за замовчуванням для візуалізації
Геометрія
- Більш швидкий рендеринг динамічних сіток, проміжних об’єктів і підвантажуваних об’єктів
- Більш швидкий рендеринг волосся та хутра
- Прискорення Intel Embree для волосся та хутра
- VRayClipper – для врізок і перетинів
Освітлення
- Вимірювач освітленості – новий допоміжний об’єкт для аналізу висвітлення
- Глобальне освітлення
- Оновлений алгоритм Light Cache видаляє розсіювання світла і покращує анімацію
Об’ємний рендеринг
- Імовірнісна розтушовка для прискорення об’ємного рендерингу