SurveyMonkey CX

Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії SurveyMonkey CX звернувшись до відділу продажів SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію щодо ліцензування, а також технічну підтримку за низкою виробників.

Характеристики:

SurveyMonkey CX – це готове NPS-рішення з потужними функціями, призначеними для збору, розуміння та реагування на відгуки клієнтів.

  • Запуск персоналізованих опитувань по декількох каналах.
  • Визначення областей поліпшення за допомогою розширеної аналітики – від аналізу ключових чинників до галузевих тестів.
  • Обмін інформацією про NPS із командою, використовуючи призначені для користувача звіти, експорт даних та інтеграцію.

Повний опис

Customer Experience (CX) – новий продукт від SurveyMonkey, що дозволяє організаціям із підтримки клієнтів, керування продуктами, керування обліковими записами та маркетингу вилучати практичні ідеї із джерел NPS, наданих їхньою клієнтською базою.

SurveyMonkey CX надає значно більше, ніж просто NPS:

  • Аналіз основних драйверів: клієнт може використовувати аналіз ключового драйвера, щоб визначити сильні та слабкі сторони, а також кореляцію з його NPS.
  • Вплив на дохід: клієнт може розраховувати фінансовий вплив свого NPS та переглянути, як покращення можуть повпливати на підсумкові показники.
  • Тести: використання тестів покаже, як результат клієнта порівнюється з конкурентами, засновуючись на більш ніж 19 мільйонах опитувань NPS, заповнених за допомогою SurveyMonkey з перебігом часу.
  • Автоматизована текстова категоризація: CX дозволяє легко визначати тренди, автоматично виокремлюючи відповіді на основі настроїв.