Управління службою підтримки

Ви можете придбати ліцензії Управління службою підтримки, звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію щодо ліцензування, а також професійну технічну підтримку по ряду виробників.

Характеристики

Рішення для управління вашою службою ІТ-підтримки, технічною підтримкою клієнтів та ІТ-активами.

  • ПЗ для служби ІТ-підтримки на основі веб-технологій з вбудованим керуванням активами і проектами на базі ITIL
  • Використовується в більш ніж 120 000 компаніях
  • Підтримка 29 різних мов
  • ПЗ для служби ІТ-підтримки на основі веб-технологій з підтримкою ITIL і вбудованим керуванням активами, розроблене спеціально для MSP
  • Ефективно і безпомилково виставляйте рахунки кожному клієнту
  • Виконуйте ребрендинг кожного окремого облікового запису
  • ПЗ для технічної підтримки клієнтів на основі веб-технологій
  • Керуйте заявками клієнтів, обліковими записами та контактними даними
  • Відстежуйте електронні листи клієнтів і керуйте ними, як заявками за допомогою ефективної системи управління електронною поштою
  • Керуйте кількома контрактами на надання послуг і супутніми планами підтримки для своєчасного обслуговування клієнтів і виставлення рахунків
  • Виявляйте і контролюйте всі ваші ІТ-активи (апаратне і програмне забезпечення) в одному місці
  • Приймайте обґрунтовані рішення про планування і закупівлі
  • Будьте в курсі загальної вартості володіння активом
  • Забезпечуйте відповідність умовам надання ліцензій на програмне забезпечення
  • Керуйте повним життєвим циклом ІТ-активів
  • Отримуйте максимальні переваги від використання активів
  • HIPAA-сумісний розширений віддалений контроль для пошуку та усунення будь-яких несправностей.
  • Більше 12 зручних інструментів для віддаленого усунення проблем на високій швидкості.
  • Голосові чати, відеочати і текстові чати для миттєвої взаємодії з кінцевими користувачами.
  • Спільний пошук і усунення несправностей з підтримкою декількох моніторів.
  • Підтвердження користувача і можливість запису віддалених сеансів.
  • Ведення журналів і складання звітів в реальному часі.
  • Управління параметрами електроживлення для оптимізації виробничих витрат і підвищення продуктивності.