Компанія Dassault Systèmes працює над створенням єдиної системи підтримки для всіх клієнтів з усіх продуктів та послуг. Цей проект дозволить бізнес-партнерам Dassault Systèmes (дистриб’юторам, реселерам) оптимізувати різні аспекти своєї діяльності, такі як підтримка, підписка та навчання.
Вже з 15 травня 2023 року відбудеться перенесення облікових даних організацій (ліцензійні продукти, контакти тощо) до нової бізнес-системи, внаслідок чого виникнуть такі зміни:
SOLIDWORKS Subscription Services
Для використання послуг служби передплати більше не потрібна реєстрація серійного номера SOLIDWORKS.
Право на отримання послуг визначатиметься на рівні організації, і ваша організація матиме право на бонуси від Subscription Service за умови володіння та підтримки використання продуктів SOLIDWORKS.
У разі виникнення питань щодо бонусів за передплатою, ви можете звернутися до вашого менеджера SOLIDWORKS або реселера.
SOLIDWORKS Customer Portal
У зв’язку з перенесенням облікових даних організацій у нову бізнес-систему, більше не потрібно відвідувати портал SOLIDWORKS Customer Portal, і доступ до деяких ресурсів може бути обмежений.
Натомість можна отримати доступ до всіх ресурсів безпосередньо зі сторінки підтримки SOLIDWORKS, включаючи завантаження, системні вимоги, онлайн-тренінги, форуми та ін.
3DEXPERIENCE ID
Користувачам буде запропоновано використовувати 3DEXPERIENCE ID для автентифікації при доступі до різних веб-сайтів та послуг, включаючи завантаження програмного забезпечення, навчання, базу знань та підтримку.
Примітка: Для входу до системи за допомогою 3DEXPERIENCE ID використовуйте ті самі дані: адресу електронної пошти та пароль, які ви вже використовуєте для SOLIDWORKS ID.
Для отримання додаткової інформації перейдіть за посиланням.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь на електронну адресу solidworks@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.