Видимість та прозорість даних дозволяє економити електроенергію на суму 4 мільйони євро.

Зниження енергоспоживання на 20% у ланцюжку постачання товарів для прання та будинку.

Використання Tableau для моніторингу глобальних складських запасів PPE.

Компанія Henkel є одним із провідних світових виробників хімічної продукції та споживчих товарів. Штаб-квартира компанії знаходиться в Дюссельдорфі, Німеччина. У трьох основних підрозділах компанії працює понад 52 000 співробітників: Laundry & Home Care, Adhesives Technologies та Beauty Care.

Доктор Йоханнес Хольтбрюгге, старший менеджер з цифрової трансформації в Henkel Laundry & Home Care, розповідає про те, як компанія використовує Tableau для реалізації цифрового інноваційного ланцюжка поставок, що дозволяє економити мільйони євро на операціях та надавати співробітникам можливість самостійної аналітики. Цього року Всесвітній економічний форум (WEF) визнав компанію Henkel передовим підприємством 4-ї промислової революції.

Яку роль відіграють дані компанії Henkel?

Як і для багатьох інших транснаціональних організацій, для Henkel дуже важливою є ефективна звітність та аналітика даних. За такого великого масштабу діяльності навіть найменша економія в таких галузях, як ланцюжок поставок, може коштувати мільйони євро. Чим точнішими будуть дані, тим більша ймовірність того, що компанія зможе визначити, де можна заощадити.

Коли вперше запровадили Tableau у компанії Henkel?

Компанія запровадила Tableau у 2016 році після того, як постачальник порекомендував цю платформу. До цього використовувалися спрощені інструменти звітності та аналітики. Їх було достатньо для вирішення базових завдань, але в міру того, як потреби компанії в даних ставали все більш складними, вони не могли забезпечити необхідний функціонал. У 2013 році компанія вперше почала підключати свої заводи по всьому світу до центрального сховища даних. І лише після переходу на Tableau зрозуміли, як багато даних можна централізувати в одному місці і яку користь це може принести з метою підвищення ефективності та економії коштів. Тепер усі дані ланцюжка поставок консолідуються в Tableau з різних джерел, включаючи Dremio, Oracle, Excel Cubes та інші. Завдяки цьому було створено спільне джерело даних для спільного користування співробітниками компанії.

Які успіхи компанії можна відзначити у зв’язку із заощадженими ресурсами?

Лише за 2019 рік вдалося заощадити 4 мільйони євро на енергоспоживання та витратах, причому значна частина цієї економії є прямим результатом покращення прозорості даних. З 2013 року вдалося також скоротити споживання електроенергії у глобальному ланцюжку поставок Laundry & Home Care на 20% та підвищити ефективність роботи фабрик більш ніж на 10%. Тепер співробітники по всьому світу можуть переглядати дані про енергоспоживання та потужність один одного в Tableau.

Чи є конкретний приклад того, як аналіз Tableau спричинив значну економію?

Виробництво прального порошку – найважливіша частина нашого бізнесу. Тим не менш, це дуже енергоємний процес, а розпилювальні вежі, що перетворюють рідкий пральний порошок на пластівці, дуже чутливі навіть до невеликих коливань температури та вологості. Якщо умови занадто жаркі або надто вологі, їхня ефективність може сильно постраждати. Однак за допомогою Tableau вдалося співвіднести місцеві погодні дані з графіком роботи виробничих веж, забезпечивши максимальну продуктивність у періоди, коли атмосферні умови були оптимальними, і навпаки. Це дозволило підвищити енергоефективність виробництва на 5%.

Нещодавно було впроваджено аналітику самообслуговування через Tableau для всіх співробітників. Що це дало?

Тепер співробітники можуть самостійно обробляти безліч питань на основі даних в Tableau, а також оперативніше готуватися до нарад і надавати дані потрібним особам в режимі реального часу одним натисканням кнопки. Усього за шість місяців кількість користувачів Tableau зросла з кількох центральних аналітиків до більш ніж 2100 користувачів Henkel, починаючи від топ-менеджерів та закінчуючи операторами виробничих ліній.

Нещодавно Henkel здобула визнання від WEF. Який внесок Tableau у цей успіх?

Нагорода від WEF – це велике визнання результатів роботи, яку компанія зробила для оцифрування всього ланцюжка постачання засобів для прання та догляду за будинком, і Tableau відіграла в цьому процесі ключову роль. Аудитори WEF були особливо вражені глобальним підходом настільки, що створили цілу нову категорію End-to-End Connected Digital Lighthouse для цієї ініціативи.

Джерело: Tableau

У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь за електронною адресою sales@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.