Компанія TeamViewer, провідний світовий постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, представить свої новітні функції на основі штучного інтелекту на конференції Microsoft Ignite 2024. Нещодавно визнана партнером року Microsoft Teams 2024, TeamViewer продемонструє, як рішення з використанням Microsoft Teams, Copilot і Microsoft Azure OpenAI забезпечують інтелектуальну підтримку ІТ-команд. Ці інновації поліпшать підтримку клієнтів, надаючи більш швидке, інтелектуальне та ефективне обслуговування.

Нові AI-функції TeamViewer Session Insights роблять підтримку простішою та ефективнішою. Вони автоматично створюють підсумки сеансів і аналізують поширені проблеми, що допомагає швидше вирішувати задачі й уникати майбутніх збоїв.

Завдяки інтеграції TeamViewer з Microsoft Teams та Copilot, ІТ-відділи отримують потужні інструменти для підтримки безпосередньо в своїх звичних робочих додатках. Це дозволяє проводити підтримку через чат і дзвінки, зберігаючи весь процес в Teams. ІТ-відділи можуть легко отримувати дані про сесії, аналізувати інформацію та отримувати рекомендації на основі ШІ за допомогою Microsoft 365 Copilot. Такий доступ підвищує ефективність, даючи можливість швидко усувати проблеми, переглядати історію запитів та пропонувати рішення без перемикання між інструментами. Наприклад, при отриманні запиту через Teams ІТ-відділи можуть використовувати Copilot для швидкого отримання потрібної інформації та запуску сесії TeamViewer. Copilot допомагає переглядати дані про пристрій та нотатки, що пришвидшує спільну роботу та зменшує рутині завдання.

TeamViewer пропонує комплексне рішення, яке інтегрується з широким спектром продуктів Microsoft. Воно надає віддалений доступ для всієї організації через різні ІТ-процеси, від спільної роботи (Teams) і управління кінцевими точками (Intune) до обслуговування клієнтів (Dynamics 365) і навчання (Azure Extensions). Глибока технологічна інтеграція створює безпечний і зручний досвід, даючи змогу ІТ-відділам працювати за принципом Remote-first. TeamViewer доступний у Microsoft Marketplace, що спрощує процес покупки і знижує юридичні складнощі, роблячи його більш доступним для організацій.

Джерело: TeamViewer

Для отримання додаткової інформації про TeamViewer і можливості впровадження, будь ласка, телефонуйте нам за телефоном +38 (044) 383-44-10 або пишіть на електронну пошту info@softico.ua.