У корпорації Microsoft повідомляють, що ChatGPT доступний у попередній версії Azure OpenAI. За допомогою служби Azure OpenAI більше 1000 клієнтів застосовують найпередовіші моделі штучного інтелекту, зокрема, Dall-E 2, GPT-3.5, Codex та інші великі мовні моделі, підкріплені унікальними суперкомп’ютерними та корпоративними можливостями Azure для впровадження інновацій.
Тепер із ChatGPT у службі Azure OpenAI розробники можуть інтегрувати користувальницький досвід на основі штучного інтелекту безпосередньо до своїх власних програм, включаючи розширення існуючих ботів для обробки питань, підсумовування розмов у колл-центрі для забезпечення більш швидкого звернення до служби підтримки клієнтів, створення нового рекламного тексту з персоналізованими пропозиціями, автоматизацію обробки претензій та багато іншого. Когнітивні служби можуть бути поєднані з Azure OpenAI для створення привабливих сценаріїв використання для підприємств.
Відповідальний підхід до штучного інтелекту
Microsoft прагне до того, щоб системи штучного інтелекту розроблялися відповідально, щоб вони працювали за призначенням та використовувалися таким чином, якому люди можуть довіряти. Генеративні моделі, такі як ChatGPT або модель DALL-E – це моделі, які генерують нові артефакти. Ці типи моделей створюють нові проблеми; наприклад, вони можуть бути використані для створення переконливого, але неправильного тексту для створення реалістичних зображень, яких ніколи не було.
Microsoft використовує багаторівневий набір заходів для пом’якшення наслідків на чотирьох рівнях, призначених для вирішення проблем. Вони відповідають стандарту відповідального штучного інтелекту Microsoft. По-перше, захист на рівні додатків, який поклав на клієнта відповідальність, наприклад, пояснює, що виведення тексту було згенеровано ШІ, і змушує користувача схвалити його. По-друге, технічний захист, такий як фільтрація вхідного та вихідного контенту. По-третє, захист процесів та політики, що варіюються від систем до повідомлення про зловживання та угоди про рівень обслуговування. І по-четверте, документація, така як рекомендації щодо проектування та примітки до прозорості, що пояснюють переваги.
Джерело Microsoft
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь на електронну адресу sales@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.