Управління ІТ-послугами в форматі діалогу для Microsoft Teams

Платформа керування ІТ-послугами для Microsoft Cloud

Tikit – провідна платформа для управління ІТ-послугами, повністю сумісна з Microsoft. Розроблена для інтеграції з Microsoft Cloud, Tikit допомагає максимально ефективно використовувати інвестиції в ШІ, Entra, Intune, Power Automate, Power BI та Teams.

Інтеграція з Microsoft Teams

Створюйте робочі заявки безпосередньо з чату Teams, уникаючи зайвих дій. Достатньо просто клацнути правою кнопкою миші на повідомленні в Teams, щоб миттєво створити тикет.

Індивідуальні тикети для кожного відділу

Створюйте команди та канали для кожного відділу, забезпечуючи при цьому конфіденційність на рівні кожного підрозділу. Налаштуйте Tikit під потреби різних відділів: ІТ, HR, маркетинг, бухгалтерія тощо.

Віртуальний агент на основі штучного інтелекту для кінцевих користувачів

Надайте своїм кінцевим користувачам можливість звертатися за допомогою та отримувати оновлення, не відриваючись від роботи. Віртуальний агент Tikit – це бот зі штучним інтелектом, який працює безпосередньо в Microsoft Teams і спрощує управління ІТ-послугами для кінцевих користувачів.

Технологія, що бере на себе рутинні завдання

Каталог послуг на основі штучного інтелекту, навчений агентами, розроблений для самостійного вирішення повторюваних запитів та ініціювання запитів на обслуговування в масштабах всього бізнесу. Зменште потребу у втручанні людини, дозволивши вашим агентам зосередити час і ресурси на вирішенні складніших завдань.

Спрощуйте складні процеси

Автоматизуйте робочі процеси на основі правил для організованого й спрощеного управління заявками за допомогою інтеграції з Power Automation.

Веб-портали для агентів і користувачів

Створено для того, щоб зібрати всю вашу роботу та заявки в одному зручному веб-порталі, знайомому багатьом користувачам. Окремі портали для агентів і користувачів чітко розділяють ролі та функції.

Переглядайте тикети від початку до кінця

Автоматизуйте бізнес-процеси та прискоріть надання послуг за допомогою життєвих циклів тикетів. Життєві цикли Tikit дозволяють заздалегідь визначити етапи роботи, включаючи завдання, дії та затвердження, необхідні для завершення будь-якого інциденту, запиту на обслуговування чи запиту на зміну. Контролюйте потоки робіт та керуйте кожним етапом процесів.

Показуйте успіх за допомогою даних

Створюйте зручні дашборди за допомогою інтеграції Power BI з Excel у режимі реального часу для підвищення якості звітності. Налаштовуйте звіти відповідно до ваших бізнес-цілей та ключових показників ефективності.

Керуйте пристроями з будь-якої точки світу

Отримуйте інформацію про пристрій у режимі реального часу з будь-якого куточка світу. Проактивно виявляйте та вирішуйте проблеми незалежно від вашого місця знаходження.

Зручне створення тикетів з електронної пошти

Tikit розроблений, щоб дати користувачам можливість відправляти та працювати з тикетами без обмежень. Легко підключайте електронну пошту, щоб дозволити відправлення тикетів, оновлення та взаємодію.

Залишились запитання?

Не вагайтеся зв’язатися з нами! Ми готові надати вам більше інформації про рішення Tikit та послуги SOFTICO.