TexturePacker 3D
Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії ТexturePacker 3D звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію по ліцензуванню, а також технічну підтримку по ряду виробників.
Характеристики
ТexturePacker 3D – пакувальник текстурних атласів для 3d проекту.
Можливості:
- Об’єднайте ваші 3d моделі текстур в текстурні атласи
- Автоматично об’єднуйте текстури ваших 3d моделей в загальні атласи для зменшення використання пам’яті та підвищення швидкості рендерингу.
- Вибирайте кількість вихідних текстур і розміри.
- Автоматично масштабуйте текстури відповідно до ваших обмежень.
- Об’єднуйте текстури в загальні атласи.
- Можливість масштабування текстур відповідно до атласів.
- Моделі оновлюються для використання атласів.
TexturePacker3D дозволяє об’єднувати текстури, що використовуються в моделі, в один текстурний атлас – або кілька, якщо це необхідно.
Ви також можете отримати необхідні текстури моделі, якщо в ній використовується текстурний атлас із загальним доступом. Об’єднувати текстури в один або кілька атласів.
TexturePacker3D може використовувати кодеки апаратного стиснення і різні формати зображень для підвищення якості рендерингу ігор.
Використовуйте апаратне стиснення, як ETC2, PVRTC і DXT.
Використовуйте простий у використанні графічний інтерфейс користувача або потужний командний рядок для обробки ваших 3d моделей.
Найшвидший і простий спосіб роботи – це налаштувати ваш проект за допомогою графічного інтерфейсу користувача і використовувати командний рядок для автоматичного поновлення текстур.
- Графічний інтерфейс користувача
- Командний рядок
- Легко інтегрується в ваш проект збірки
TexturePacker3D читає і записує такі формати зображень:
- TGA, PNG, JPG, PVR, PKM, DDS (читання і запис)
- РСД (тільки для читання)