Останні роки показали, що здатність швидко трансформувати свій бізнес є вкрай важливою. Коли вибухнула пандемія, багатьом організаціям довелося коригувати стратегії та адаптуватися до нового світу – світу, який переважно відбувається в Інтернеті. Адже те, як ми працюємо, змінилося назавжди і повернення до звичного ведення бізнесу вже не буде. Зміни у тому, як ми живемо, спілкуємося, взаємодіємо та працюємо, змусили всіх людей та організації стати ще більш цифровими та орієнтованими на дані.
Перехід багатьох організацій на роботу в режимі онлайн спричинив вибух великого обсягу інформації. Кожна цифрова взаємодія генерує цінні дані, які можуть дати уявлення про те, як краще та швидше приймати рішення у світі, що базується на цифрових технологіях. Щоб зорієнтуватися в хаосі даних і розібратися в ландшафті, що швидко змінюється, експерти, клієнти та інші керівники Tableau, розповіли, яку роль відіграють дані та аналітика зараз, і що це означає для майбутнього клієнтів, партнерів, компанії та спільноти Tableau.
Було визначено п’ять тенденцій у галузі даних, які вплинуть на бізнес цього року, пов’язаних із штучним інтелектом (AI), розвитком робочої сили, гнучким управлінням та етикою даних.
Штучний інтелект
“ШІ доповнює та розширює можливості людських знань. Рішення на основі ШІ будуть мати великий успіх, оскільки вони допомагають швидше вирішувати певні бізнес-завдання”, – Vidya Setlur, Director, Tableau Research
В останні роки ШІ та технології, засновані на ШІ, були в центрі уваги, але в 2022 році ми побачимо, що нові програми будуть розвиватися швидше, ніж будь-коли. Ці технології все більше позбавляють людей від завдань, що повторюються – і це залишає людям більш складні, творчі завдання, які вони можуть вивчити і взяти на себе.
Хоча керівники вважають, що ШІ має вирішальне значення для майбутнього їхнього бізнесу, вони, як і раніше, стикаються з багатьма перешкодами на шляху його використання у своїх організаціях, включаючи масштабування технологій ШІ та перекваліфікацію персоналу для виконання складніших завдань.
Етика
“Формалізація етичного використання даних та ШІ стає обов’язковою для організацій. Відповідальні організації активно створюватимуть політики етичного використання, аналітичні групи та багато іншого, щоб покращити досвід та бізнес-результати”. – Mark Nelson, President & CEO, Tableau.
Настав час вжити заходів щодо етики даних. Відповідальні організації активно узгоджуватимуть зусилля у сфері даних та ШІ з людськими цінностями. Це стає вимогою для етичного використання даних та зниження ризиків. Історія показує, що розумне, етичне використання даних та політика “не зашкодь” призводять до зростання інновацій.
Розвиток трудових ресурсів
“Конкурентоспроможні організації визнають, що підготовка співробітників до майбутнього – це не просто навчання навичок роботи з даними та інструментами. Для досягнення успіху в майбутній роботі організації повинні розширити своє визначення грамотності в галузі даних, інвестувати у своїх співробітників та подвоїти культуру даних”. – Wendy Turner-Williams, Chief Data Officer, Tableau.
Світ дедалі більше керується даними, а це створює глобальний попит на навички роботи з даними. Жодна людина, жодна компанія чи країна не залишаться осторонь, коли справа дійде до розуміння та роботи з даними. Навички роботи з даними будуть потрібні в кожному секторі. Щоб задовольнити попит, що зростає, грамотність у галузі даних стане обов’язковою навчальною програмою для класів і компаній. Як мінімум, людям знадобляться базові навички роботи з даними та аналітичні навички.
Існують перешкоди на шляху до створення грамотних у галузі даних працівників, насамперед, це розрив між наявністю програм з грамотності у галузі даних – як академічних, так і власних ініціатив – та людьми, яким це потрібно. У звіті Data Trends розглянуто, як організації можуть усунути прогалину в навичках роботи з даними, залучити нових талановитих фахівців, які використовують дані, та підтримати кожного на його шляху до даних.
Гнучке управління
“Організації застосовують більш інклюзивні підходи до управління даними, щоб залишатися конкурентоспроможними і відповідати вимогам. Визнання стратегічної цінності даних стимулює гнучкі, об’єднані методи управління даними, які розширюють можливості кожного співробітника організації”. – Kate Wright, Senior Vice President, Product Development, Tableau.
Прагнення цифрової трансформації призвело до вибухового зростання даних – чи хаосу даних. Щоб успішно використовувати ці цінні дані як стратегічний актив, здатний допомогти бізнесу, організації повинні мати надійний план управління. Ті, хто ранише з усіх створив та впровадив гнучкі методи управління даними, також отримають переваги відповідності вимогам та конкурентоспроможності.
Організації, які застосовують нові методи управління даними, сприяють перетворенню бізнесу, але тільки в тому випадку, якщо вони знаходять правильний баланс між розширенням можливостей та контролем. Це розширить можливості кожного співробітника організації та дозволить впроваджувати інновації, а також дасть конкурентну перевагу – і все це при дотриманні нових вимог та методів управління та безпеки.
Рівність даних
“Дані стають мовою, якою люди та організації можуть розуміти свої проблеми та взаємодіяти з установами, покликаними їх обслуговувати”. – Neal Myrick, VP з Social Impact and Global Head, Tableau Foundation
Дані – це сильний ресурс для змін. Вони можуть розширити та поглибити охоплення правозахисної діяльності, розширити можливості прихильників та вплинути на політику для вирішення системних соціальних проблем.
Але щоб бути ефективним, будь-який план роботи з даними має бути створений у партнерстві чи консультації зі спільнотами, які він обслуговує, представляє та підтримує.
На щастя, доступ до даних розширився, і все більше некомерційних організацій, приватних осіб та громадських організацій використовують дані як стратегічний актив, створюють свої власні культури даних та наділяють своїх співробітників навичками роботи з даними.
Щоб зануритися в тему і дізнатися більше про роздуми, дослідження та історії клієнтів, що стоять за цими тенденціями, прочитайте повний звіт “Тенденції у галузі даних у 2022 році”.
Джерело: Tableau
З питань придбання продуктів Tableau звертайтеся до наших спеціалістів +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua