Резервне копіювання даних Office 365

Для чого потрібне резервне копіювання даних Office 365?

Microsoft Office 365 для дому є набором хмарних служб, проте регулярне резервне копіювання забезпечує додатковий рівень захисту від помилок користувачів та атак зловмисників. Acronis True Image забезпечує захист поштових скриньок Microsoft Outlook та даних Microsoft OneDrive за допомогою резервного копіювання до захищеного сховища Acronis Cloud. Після завантаження в Acronis Cloud весь вміст резервної копії буде доступний у будь-який час з будь-якого пристрою. Видалені елементи можна відновити навіть після закінчення терміну зберігання Office 365.

Резервне копіювання підтримується для наступних елементів поштових скриньок Outlook:

  • Всі папки
  • Повідомлення електронної пошти
  • Вкладення

Резервне копіювання підтримується для наступних даних OneDrive:

  • Всі папки та файли

Процес резервного копіювання даних Office 365

  • Відкрийте онлайн- панель моніторингу, виконавши одну з наступних умов
  • Перейдіть за посилання https://cloud.acronis.com/
  • На боковій панелі Acronis True Image 2020, натисніть Резервне копіювання, оберіть Додати резервну копію, натисніть область Джерело резервної копії і оберіть Хмарна служба.
  • Увійдіть до свого облікового запису Acronis.
  • На боковій панелі натисніть Ресурси, потім Додати і оберіть Microsoft Office 365 для дому.
  • Виконайте вхід в обліковий запис Microsoft.
  • В розділі Джерело резервного копіювання оберіть елементи для резервного копіювання:
  • Обліковий запис повністю
  • Outlook
  • OneDrive
  • Натисніть Готово.
  • Правила очищення для резервної копії можна налаштувати на панелі Очищення. До резервної копії також можна застосувати шифрування та захист паролем. При закінченні налаштувань натисніть кнопку Застосувати.
  • Щоб запустити резервне копіювання, натисніть кнопку Запустити зараз.

Відновлення даних Office 365

Acronis True Image дозволяє захищати персональні дані облікового запису Office 365, такі як повідомлення електронної пошти, файли, папки, інформацію профілю і т.д. При збереженні даних резервної копії в хмарі, ви зможете передивлятись їх і відновлювати окремі елементи.

Відновлювальні елементи:

З  резервної копії поштової скриньки можна відновити наступні елементи:

  • Поштову скриньку повністю
  • Повідомлення електронної пошти
  • Вкладення

З резервної копії OneDrive можна відновити наступні елементи:

  • OneDrive повністю
  • Всі файли й папки, для яких були зроблені резервні копії

Перегляд й відновлення даних

  • Відкрийте онлайн-панель, , виконавши одну з наступних умов
  • Перейдіть за посилання https://cloud.acronis.com/
  • На боковій панелі Acronis True Image натисніть Обліковий запис і оберіть Відкрити онлайн-панель моніторингу
  • Увійдіть до свого облікового запису Acronis.
  • На боковій панелі натисніть Ресурси, знайдіть панель резервного копіювання Office 365 і натисніть Відновити.
  • Передивіться список резервних копій. За необхідністю скористайтесь фільтром для пошуку резервного копіювання по вмісту.
  • Оберіть резервну копію, натисніть Відновити… і оберіть дані для відновлення
  • OneDrive повністю або окремі папки та файли.
  • Поштову скриньку повністю або окремі повідомлення.

При виборі окремих елементів на онлайн-панелі моніторингу відкриється список  елементів в резервній копії. Можна переглядати назви й вміст елементів, а також виконувати пошук конкретного елементу (недоступно для деяких типів даних). Обравши елементи, можна виконати з ними потрібну нам операцію (в залежності від типу даних деякі операції можуть бути недоступними)

  • Показати вміст – натисніть, щоб переглянути відомості про елемент або відкрити його в повному розмірі.
  • Відправити по електронній пошті – натисніть, щоб відправити необхідне повідомлення обраним отримувачам.
  • Показати версії – натисніть, щоб переглянути версію елемента.
  • Відновити – натисніть, щоб вказати місцезнаходження для відновлювальних елементів. Для окремих елементів також можна відновити дозволи загального доступу.
  • Завантажити – натисніть, щоб завантажити обраний файл.
  • Натисніть кнопку Почати відновлення даних.

У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь на електронну адресу sales@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.