TeamViewer, провідний світовий постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, допомагає оптимізувати віддалену підтримку в ІТ-відділі міжнародної компанії Henkel, яка виробляє побутові товари та клейові матеріали. Завдяки безпечному корпоративному пакету TeamViewer Tensor компанія спромоглася спростити свою глобальну внутрішню ІТ-підтримку і зробити її більш ефективною.
Завдяки впровадженню TeamViewer ІТ-фахівці компанії Henkel тепер можуть підключатися до всіх пристроїв своїх співробітників, незалежно від виробника та операційної системи. Простота впровадження на пристроях і безшовна інтеграція в ІТ-ландшафт компанії Henkel з підключенням до ServiceNow, Microsoft Azure і Jamf, серед іншого, відіграли важливу роль у прийнятті рішення на користь TeamViewer. Крім того, рішення TeamViewer повністю відповідає галузевим стандартам безпеки, таким як єдиний вхід, масштабоване та гнучке управління правами та наскрізне шифрування.
Adrian van Zyl, Product Owner Client & Mobility Operations в Henkel, сказав: “TeamViewer Tensor зробив нашу ІТ-підтримку набагато ефективнішою. Наші співробітники у всьому світі використовують широкий спектр пристроїв і платформ, якими нам раніше доводилося керувати за допомогою багатьох програм. Тепер, завдяки TeamViewer, у нас є рішення, яке задовольняє всі наші вимоги до віддаленого обслуговування та значно покращує робочі процеси для наших ІТ-фахівців. Завдяки цьому наша централізована ІТ-підтримка стала безпечнішою, простішою та швидшою”.
Jan Junker, Executive Vice President Solution Sales & Delivery в TeamViewer: “Ми адаптували TeamViewer Tensor спеціально до вимог компаній. Рішення може масштабуватися в міру необхідності і дозволяє швидко та легко отримувати доступ до пристроїв та машин з будь-якого місця та у будь-який час, щоб забезпечити якісну підтримку та обслуговування”.
Джерело: TeamViewer
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь на електронну адресу sales@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.