Microsoft оголосила про плани придбання Activision Blizzard, одного з найбільших розробників ігор та видавця інтерактивного розважального контенту.
Як повідомляється, заплановане придбання включає такі культові франшизи від студій Activision, Blizzard і King, як “Warcraft”, “Diablo”, “Overwatch”, “Call of Duty” і “Candy Crush”.
Зазначається, що це придбання прискорить зростання ігрового бізнесу Microsoft на мобільних пристроях, ПК, консолях та у хмарі і надасть будівельні блоки для метавсесвіту.
Activision Blizzard буде куплено за ціною 95,00 доларів за акцію в рамках повністю грошової угоди на суму 68,7 млрд дол., включаючи чисті кошти Activision Blizzard.
Компанія Activision Blizzard має в своєму розпорядженні студії у всьому світі, в яких працює близько 10 тис. співробітників.
Боббі Котик (Bobby Kotick) продовжить роботу як генеральний директор Activision Blizzard, він і його команда продовжать подальше зміцнення культури компанії та прискорення зростання бізнесу. Після закриття угоди бізнес Activision Blizzard підпорядковуватиметься Філу Спенсеру (Phil Spencer), генеральному директору Microsoft Gaming.
«Сьогодні ігри – це найдинамічніша і захоплююча категорія розваг на всіх платформах, і вони відіграватимуть ключову роль у розвитку метавсесвіту, – заявив Сатья Наделла (Satya Nadella), голова та головний виконавчий директор Microsoft. – «Ми вкладаємо значні кошти в контент світового класу, спільноту та хмарні технології, щоб відкрити нову еру ігор, яка ставить гравців та творців на перше місце, робить ігри безпечними, інклюзивними та доступними для всіх».
«Понад 30 років наші неймовірно талановиті команди створювали одні з найуспішніших ігор, – зазначив Боббі Котик, генеральний директор Activision Blizzard. «Поєднання талантів світового рівня Activision Blizzard і видатних франшиз з технологіями Microsoft, поширенням, доступом до талантів, амбітним баченням та загальною відданістю ігор та інклюзивності допоможе забезпечити наш подальший успіх у галузі зі зростаючою конкуренцією».
Мобільні пристрої – це найбільший сегмент ігор: майже 95% усіх гравців у всьому світі грають на цих платформах. Microsoft і Activision Blizzard мають намір дати гравцям можливість насолоджуватися найбільш захоплюючими франшизами, такими як Halo і Warcraft, практично в будь-якому місці. Завдяки таким іграм, як Candy Crush, мобільний бізнес Activision Blizzard надасть значну присутність та можливості для Microsoft у цьому швидкозростаючому сегменті.
Це придбання також зміцнить портфоліо Microsoft Game Pass за рахунок планів із запуску ігор Activision Blizzard у Game Pass, який досяг нового рубежу більш ніж у 25 мільйонів передплатників. Підкреслюється, що завдяки майже 400 мільйонам активних гравців Activision Blizzard у 190 країнах та франшизам вартістю три мільярди доларів це придбання зробить Game Pass однією з найпривабливіших та найрізноманітніших лінійок ігрового контенту в галузі. Після закриття угоди Microsoft матиме 30 внутрішніх студій розробки ігор, а також додаткові можливості для публікації та розвитку кіберспорту.
Угода підлягає звичайним умовам закриття, завершенню перевірки регулюючими органами та схваленню акціонерів Activision Blizzard. Очікується, що вона буде закрита у 2023 фінансовому році. Угода вже була схвалена радами директорів як Microsoft, так і Activision Blizzard.
Джерело https://bit.ly/3IkP1dU
З питань придбання рішень Microsoft звертайтеся до наших фахівців +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua.