У рамках найбільшої технологічної конференції Ignite 2021 Microsoft анонсувала Mesh for Teams – рішення для спільної роботи та зустрічей у змішаній реальності, створене на основі Microsoft Mesh і інтегроване з платформою Microsoft Teams. Воно дозволить працювати в загальному віртуальному середовищі з ефектом присутності, зберігаючи можливість спілкуватися в чаті, обмінюватися документами і підключати інші необхідні інструменти Teams. Розгортання рішення у вигляді попередньої версії розпочнеться у першій половині 2022 року.
У Mesh for Teams користувачі зможуть створити власний цифровий аватар та використовувати його під час зборів у віртуальному середовищі. Інші учасники на власний розсуд також можуть бути представлені аватарами, бути присутніми на відео, а також використовувати статичну картинку або поле з ім’ям. Крім організації віртуальних зустрічей із аватарами, компанії також зможуть створювати власні іммерсивні простори – метавсесвіти. В результаті рішення дозволить людям навіть із різних точок світу перебувати в одному середовищі та взаємодіяти один з одним, при цьому забезпечуючи всім учасникам психологічний комфорт та відчуття згуртованості.
Mesh for Teams підтримуватиметься широким спектром пристроїв – від смартфонів та ПК до шоломів змішаної реальності. Воно працюватиме у двох режимах Teams. Режим Together Mode дозволяє створити для учасників зустрічі єдиний віртуальний простір, наприклад, конференц-зал, де візуальні кордони між учасниками стираються. Ще один режим Presenter View дозволяє одному учаснику проводити презентації для інших у реальному часі, показуючи провідному послідовність слайдів та нотатки.
У березні 2021 року Microsoft вперше представила Mesh – платформу змішаної реальності, в якій користувачі можуть взаємодіяти з контентом і один з одним в метапросторі.
Джерело: Microsoft
З питань придбання рішень Microsoft звертайтесь до наших фахівців +380 (44) 383 4410 або sales@softico.ua.