Axepta
Ви можете придбати ліцензії Axepta, звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію щодо ліцензування, а також професійну технічну підтримку по ряду виробників.
Характеристики
Axepta – інструмент управління і звітності для дотримання нормативних вимог. Axepta автоматизує внутрішні процеси і підвищує ефективність роботи організації.
Повний опис
Axepta автоматизує внутрішні процеси організації, надає готові функції для управління рівнями ризику клієнтського портфеля і дотримання нормативних вимог.
Можливості Axepta:
- Підключення клієнтів
Зберігання даних про фізичних та юридичних осіб, джерела доходу / фінансові кошти і пов’язані з ними ризики. Особові справи клієнтів розглядаються і затверджуються в цифровому форматі фахівцем з внутрішнього контролю, керівниками відділів або керівництвом організації, в залежності від внутрішньо організаційних процесів. Після схвалення реєстрації клієнта, особиста справа додається в функцію управління взаємовідносинами з клієнтами. Доступ до файлів для аудиту здійснюється одним натисканням кнопки.
- Відключення клієнта
Причина, по якій клієнт був відсторонений від роботи, документується і подається на затвердження керівнику відділу або керівництву компанії в залежності від внутрішньо організаційних процесів.
Axepta генерує звіт на основі статусу клієнта до початку виконання завдання по відключенню та додає цей звіт у функцію управління контактними. Після затвердження оффборінга клієнта, файл клієнта додається в функцію управління контактними.
- AML Скринінг
Перевірка окремих людей і організацій на предмет включення їх до списків санкцій, тероризму або політично значимих осіб шляхом перевірки через більш ніж 1400 баз даних. Перевірки AML заплановані відповідно до внутрішньоорганізаційних процесів. Axepta автоматично відправить результати AML-скринінгу. Ці результати згруповані по кожному клієнту, це означає, що всі перевірки AML, які відносяться до клієнта зберігаються в файлі клієнта.
- Управіння ризиками
Звіт в режимі реального часу про стан клієнтських файлів. Статус файлу клієнта визначається на підставі того, чи була виконана перевірка клієнта, скринінгу AML і моніторингу транзакцій і чи були вони завершені у встановлені терміни.
- Моніторинг транзакцій
Відстеження необмеженої кількості транзакцій. Банківські транзакції завантажуються безпосередньо з бухгалтерської програми або з файлів, наданих банком. Транзакції позначаються як прийняті, якщо контрагент і сума відповідають записам, включеним у Профіль транзакції або Білий список, всі інші транзакції відзначаються як відхилені. Відхилені транзакції вимагають перевірки і можуть бути прийняті або передані як незвичайна транзакція. Після чого приходить звіт про моніторинг транзакцій.
- Контрольний журнал
Axepta зберігає всі записи контрольного журналу, зроблені під час виконання завдань з підключення клієнтів, огляду клієнтів, відключення клієнтів, перевірки AML і моніторингу транзакцій, щоб надати звіт всіх дій.
- Складання звітів
Звіти створюються автоматично на початку або в кінці робочого процесу «Підключення клієнта», «Перевірка клієнта» і «Відключення клієнта».
Доступ до цих звітів, а також до всіх звітів AML-скринінгу і моніторингу транзакцій можна отримати за допомогою функції управління взаємовідносинами з контактами.