Управління ІТ-послугами з хмари

Ви можете придбати ліцензії Управління ІТ-послугами з хмари, звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію щодо ліцензування, а також професійну технічну підтримку по ряду виробників.

Характеристики

Керуйте своїми ІТ-ресурсами з хмари за допомогою наших рішень з управління ІТ, відзначених нагородами, які розміщені на платформі Zoho, яка обслуговує понад 25 мільйонів користувачів.

  • Кроссплатформенна підтримка iOS, Android, Windows, macOS, Chrome OS, iPadOS і tvOS.
  • Установка, видалення, налаштування і оновлення програм без участі користувача.
  • Понад 30 конфігурацій і обмежень безпеки для покращеного захисту даних і пристроїв.
  • Переміщення пристроїв у контейнери для забезпечення конфіденційності даних користувачів в рамках реалізації концепції BYOD.
  • Моніторинг доступу до корпоративного облікового запису Exchange і надання користувачам доступу до нього тільки із зареєстрованих пристроїв.
  • Інтеграція з іншими рішеннями за допомогою загальнодоступних API для комплексного управління пристроями.
  • Хмарна автоматизація виправлень для Windows і більше 250 сторонніх додатків
  • Внесення виправлень в розподілені та віддалені офіси
  • Автоматизація процесу внесення виправлень: від виявлення до розгортання
  • Регулярне сканування на наявність вразливостей і виправлень
  • Попереднє тестування виправлень на предмет покращення стабільності систем
  • Повідомлення користувача, налаштування і засоби управління виправленнями
  • Забезпечення постійної відповідності до стандартів безпеки
  • Заборона виправлень для певних груп або додатків
  • Розширені звіти і аудити з управління виправленнями
  • Інструмент хмарної безпеки на основі веб-технологій для відстеження всієї активності на загальнодоступних хмарних платформах: Amazon Web Services (AWS) і Microsoft Azure.
  • Реєструє зміни активності IAM у середовищі AWS, активність входу користувачів і події, пов’язані з Amazon EC2, групами мережевої безпеки, еластичними IP-адресами, ELB, Автомасштабування, WAF, STS, RDS, AWS Config, VPC і S3.
  • Надає аналітичні дані про активність користувачів Microsoft Azure і будь-які зміни, внесені в групи мережевої безпеки, віртуальні мережі, шлюзи додатків, диспетчер трафіку, зони DNS, віртуальні машини, бази даних і облікові записи зберігання.
  • Можна налаштувати відправку повідомлень по електронній пошті при виникненні незвичайної активності, аномальних тенденцій та інших загроз безпеці.
  • Автоматизація формування звітів за допомогою планування звітів на зазначений час. Звіти зберігаються заданим користувачем шляхом, а також можуть бути надіслані електронною поштою.
  • Уніфіковане рішення з управління, звітності та аудиту Office 365.
  • Скористайтеся готовими звітами для Exchange Online, Azure Active Directory, OneDrive для бізнесу і Skype для бізнесу, а також звітами про безпеку, управління відповідністю до вимог політик і використання ліцензій для Office 365.
  • Контролюйте налаштування вашого Office 365 за допомогою широкого спектру функцій управління Exchange Online і Azure Active Directory.
  • Відстежуйте абсолютно все, навіть найнезначніші, дії користувачів в Exchange Online, Azure Active Directory, OneDrive для бізнесу, Sway та інших служб.
  • Виконуйте аудит критичних дій і змін, що мають місце у вашому середовищі Office 365, за допомогою індивідуальних оповіщень для кожної служби Office 365.
  • HIPAA-сумісний розширений віддалений контроль для пошуку та усунення будь-яких несправностей.
  • Більше 12 зручних інструментів для віддаленого усунення проблем на високій швидкості.
  • Голосові чати, відеочати і текстові чати для миттєвої взаємодії з кінцевими користувачами.
  • Спільний пошук і усунення несправностей з підтримкою декількох моніторів.
  • Підтвердження користувача і можливість запису віддалених сеансів.
  • Ведення журналів і складання звітів в реальному часі.
  • Управління параметрами електроживлення для оптимізації виробничих витрат і підвищення продуктивності.
  • Хмарне рішення для організації захищеного єдиного входу для підприємств.
  • Вбудована інтеграція єдиного входу в сотнях популярних додатків, що надаються за моделлю SaaS, таких як Office 365, G Suite, Salesforce, Dropbox, Slack і Zoho.
  • Підтримка реалізації єдиного входу для усіх програм, протокол SAML, включаючи власні додатки організації.
  • Вбудовані звіти для відстеження використання додатків, моніторингу доступу користувачів і аудиту дій адміністраторів.
  • Центральна консоль для управління користувачами і додатками.
  • ПЗ для служби ІТ-підтримки на основі веб-технологій з вбудованим керуванням активами і проектами на базі ITIL
  • Використовується в більш ніж 120 000 компаніях
  • Підтримка 29 різних мов
  • Підтримка мультитенантного режиму для управління різними корпоративними пристроями за допомогою єдиної консолі.
  • Розгортання пристроїв в лічені хвилини за допомогою автоматичної реєстрації пристроїв Apple, Android, Windows і Chrome.
  • Безпечний доступ і розподіл корпоративних ресурсів.
  • Віддалене управління пристроями без установки додаткових агентів.
  • Управління мобільними активами і відстеження інформації про пристрої.
  • Захист корпоративних даних на загублених пристроях за допомогою миттєвих віддалених команд.
  • Доступні як локальна, так і хмарна версії рішення.