Smartsheet

Ви можете придбати ліцензії Smartsheet, звернувшись до відділу продажу SOFTICO. Компанія SOFTICO є офіційним партнером Smartsheet в Україні. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію щодо ліцензування, а також професійну технічну підтримку по ряду виробників.

Характеристики

Smartsheet – це корпоративна платформа, яка об’єднує людей і технології, щоб весь ваш бізнес міг розвиватися швидше, впроваджувати інновації і досягати більшого.

Smartsheet забезпечує повну інтеграцію з корпоративними інструментами і додатками і пропонує бібліотеку безкоштовних шаблонів, яка постійно поповнюється, так що ви можете зосередитися на дійсно важливих справах, використовуючи при цьому оптимальний інструмент для роботи.

Можливості Smartsheet

Візуалізуйте роботу так, як вам зручно, легко перемикаючись між уявленнями даних у вигляді сітки, карток, діаграми Ганта або календаря.

  • Сітка

– Створіть єдине подання проектів, що налаштовується яке допоможе вашим робочим групам виконувати завдання вчасно, зі зручним відстеженням безлічі динамічних компонентів одночасно.

– Знайомий і гнучкий інтерфейс легко налаштовується завдяки стовпцям різних типів, включаючи стовпчики символів, дат, контактів і т. д.

– Вкладайте документи безпосередньо в таблицю, щоб зберігати всі матеріали проекту в одному місці.

  • Картка

– Контролюйте робочі групи та виконання завдань за допомогою наочних інструментів для перегляду даних, обміну ними та спільної роботи над проектами.

– Додавайте в картки поля, зображення та колірне кодування, щоб допомогти робочій групі зосередитися на дійсно важливих завданнях.

– Фільтр картки та смуги для відстеження різних аспектів робочого процесу.

– Перетягуйте картки між смугами для миттєвого оповіщення всієї робочої групи про зміни в статусі завдань.

  • Діаграма Ганта

– Використовуйте простий і зрозумілий спосіб візуалізації проектів за допомогою інтерактивних діаграм Ганта.

– Налаштуйте діаграму Ганта з залежностями і стовпцем попередників, щоб створити критичний шлях.

– Використовуйте перетягування для налаштування дат початку і закінчення, а також створення залежностей між завданнями.

  • Календар

– Ваші команди завжди будуть в курсі того, що відбувається завдяки інтерактивному і комплексному поданням всіх дій і критичних термінів.

– Налаштуйте знайомий інтерфейс календаря і накладайте графіки проектів на календар iCal або Google для детального відображення всіх завдань.

– Безпечно публікуйте свої календарі та вставляйте їх в інший контент, щоб розмістити ключові дати там, де їх будуть шукати інші користувачі.

Плануйте і контролюйте створення контенту в Smartsheet, щоб швидше здавати готові матеріали.

  • Контролюйте процес створення з таблиці проекту.
  • Забезпечте виконання робіт в термін за допомогою автоматичних повідомлень і нагадувань.
  • Включайте завдання в звіти і панелі моніторингу для покращення прозорості.
  • Дайте можливість колегам, підрядникам і клієнтам перевіряти вміст, не надаючи їм доступ до таблиць.
  • Надавайте докладні відгуки за допомогою закріплених приміток, бесід та тверджень.
  • Уникайте вузьких місць завдяки одночасній перевірці декількома рецензентами.
  • Усуньте плутанину у версіях завдяки легкому оновленню та автоматичному блокуванню.

Впроваджуйте прості і функціональні автоматизовані робочі процеси за лічені хвилини.

  • Автоматизуйте виконання завдань, що повторюються, таких як відправка повідомлень, запити затвердження і зміни, а також блокування рядків на основі змін таблиці і в заданий час.
  • Дайте бізнес-користувачам можливість автоматизувати власні робочі процеси, що включають різні дії і умовні шляху, за допомогою зручного візуального редактора.

Отримайте доступ до важливих даних, які зберігаються в інших системах.

  • Можливість контролю важливих бізнес-систем в режимі реального часу підвищує ефективність спільної роботи та прийняття рішень.
  • З’єднувачі відкривають широкі можливості для спільної роботи, дозволяючи автоматично синхронізувати дані між критично важливими бізнес-платформами, включаючи Salesforce, Jira, ServiceNow і Microsoft Dynamics 365.
  • Засіб відправки даних Smartsheet дозволяє об’єднувати та замінювати дані з файлів CSV, електронних таблиць Excel і Google Таблиць в Smartsheet.

Запропонуйте власникам проектів, менеджерам та іншим зацікавленим особам надійну картину стану ключових показників ефективності, критичних тенденцій та зведених звітів – і все це в режимі реального часу.

  • Швидко адаптуйтеся до умов, що змінюються і виявляйте тенденції за допомогою простих і зручних міні-додатків, що відображають в реальному часі дані, діаграми і ключові метрики.
  • Завдяки зручному інтерфейсу з можливістю перетягування об’єктів можна з легкістю налаштовувати уявлення, щоб у них відображалися всі важливі для вас дані.

Використовуйте прості функції створення та налаштування форм для збору даних на будь-якому пристрої, а також переваги збереження даних в структурованому форматі.

  • Отримуйте узгоджені дані без помилок від внутрішніх і зовнішніх зацікавлених сторін та зберігайте їх у Smartsheet для контролю статусу і прийняття рішень.
  • Надавайте доступ до форм за допомогою унікальних посилань, що спрощують відправку форм і додавання файлів та зображень.

Виконуйте завдання в контексті без необхідності перемикатися між додатками з повністю готовими до роботи інтеграціями, які працюють з хмарними інструментами.

  • Користуйтеся перевагами повної інтеграції з усіма популярними хмарними офісними рішеннями і додатками для обміну повідомленнями, такими як G Suite, Microsoft Office 365, Box, DocuSign, Slack, Workplace Chat, Microsoft Teams, Google Hangouts Chat, Skype для бізнесу, Gmail, Outlook та безліч інших.

Працюйте ефективніше навіть в дорозі за допомогою мобільного додатку Smartsheet для iOS та Android.

  • Використовуйте переваги миттєвого доступу до Smartsheet в режимі реального часу для зручного перегляду і редагування даних з мобільного пристрою або планшету, де б ви не знаходилися.
  • Організуйте спільну роботу з таблицями, переглядайте повідомлення і панелі моніторингу, створюйте зображення та скануйте штрих-коди, а також переглядайте графіки проектів навіть в дорозі.

Організуйте взаємодію між робочими групами та доступ до найсвіжіших даних за допомогою простого у створенні та обслуговуванні централізованого інформаційного порталу.

  • Налаштуйте зовнішній вигляд порталу за допомогою простих і зручних елементів інтерфейсу, що перетягуються, міні-додатків, зображень і текстового вмісту.
  • Доступ в реальному часі на основі хмарних технологій дозволяє учасникам команди працювати і оновлювати дані прямо в дорозі практично з будь-якого пристрою.

Доповніть своє рішення Smartsheet надлаштуванням преміум-класу з постійно зростаючого асортименту, який допоможе вам підвищити ефективність роботи організації.

  • Control Center допомагає реалізувати узгоджену бізнес-стратегію з меншими операційними ризиками.
  • Організуйте точний доступ в необхідному масштабі за допомогою динамічного подання.
  • Наші функціональні готові рішення допомагають практично миттєво підвищити ефективність бізнесу і забезпечують контроль в режимі реального часу за допомогою прискорювачів.
  • DataMesh дозволяє зіставляти дані між таблицями та забезпечувати їх узгодженість.
  • Зведена таблиця допомагає проводити динамічне оновлення та аналіз даних.
  • Зведіть воєдино розрізнені дані, стимулюйте спільну роботу і контролюйте бізнес-системи в режимі реального часу за допомогою засобу відправки даних.

Дайте своїм робочим групам можливість взаємодіяти з високою швидкістю, зберігаючи при цьому відповідальність за всі свої дії і успішно виконуючи поставлені завдання.

  • Візуалізуйте завдання так, як вам зручно, легко перемикаючись між уявленнями даних у вигляді сітки, карток, діаграми Ганта або календаря.
  • Тримайте всіх в курсі того, що відбувається, додаючи файли з Google Диска, OneDrive, Dropbox та інших сервісів.
  • Оптимізуйте роботу та скоротіть кількість нарад за допомогою автоматичних запитів зміни і затвердження.

Звіти – ефективний спосіб консолідації ключових даних з декількох таблиць.

  • Керуйте роботою і вносьте зміни в декількох таблицях.
  • Переглядайте відразу кілька проектів і програм, щоб швидко визначати тенденції та проблеми, що виникають.
  • Тримайте робочі групи в курсі подій за допомогою функцій обміну даними, відправки та публікації звітів.
  • Експортуйте дані в PDF-файли, формати для Excel, Google Таблиць і т.д.

Використовуйте журнал дій для контролю за тим, хто і коли відкривав звіти

Сформуйте оптимальну проектну групу, вирішуйте конфлікти та прогнозуйте потреби в кадрах.

  • Складання бюджетів проектів: порівнюйте запланований час з фактично витраченим, щоб виконувати проекти в рамках бюджету.
  • Управління портфелем: впевнено плануйте проекти виходячи з можливостей робочих груп.
  • Відстеження часу: дайте учасникам можливість легко звітувати про витрачений час за допомогою попередньо заповнених відомостей обліку.
  • Звіти: аналізуйте загальні показники продуктивності, виявляйте тенденції і плануйте розвиток.