ZBrush

Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії ZBrush звернувшись до відділу продажу SOFTICO. Компанія SOFTICO є офіційним дистриб’ютором продуктів ZBrush в Україні. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію по ліцензуванню, а також технічну підтримку по ряду виробників.

Характеристики

ZBrush встановлює промисловий стандарт для цифрової скульптури та живопису. Його функції дозволяють використовувати кисті, що налаштовуються для формування, текстурування і малювання віртуальної глини в реальному часі, що дозволяє забезпечити миттєвий зворотний зв’язок.

Повний опис

ZBrush – це інструмент для малювання, створений художниками для художників.

Функції:

  • Sculptris Pro

Sculptris Pro дозволяє динамічно додавати (теселіровати) і видаляти (зменшувати) полігони, де завгодно і коли завгодно, під час мазка пензля в режимі реального часу.

  • DynaMesh

DynaMesh є ідеальним рішенням для скульптурного моделювання у вільній формі, так як знімає всі обмеження, пов’язані з топологією. Міняйте загальну форму моделі натисканням або витягуванням, додаючи різні шматочки геометрії для об’єднання в один, або навіть видаляйте геометрію. Там, де Sculptris Pro динамічно налаштовує трикутники в сітці під час скульптури, DynaMesh перерозподіляє полігони моделі як квадранти по команді.

  • ZModeler

Незважаючи на те, що рішення ZBrush найбільш відоме органічною скульптурою, не варто недооцінювати його можливості в роботі з твердими поверхнями. Система ZModeler розроблена спеціально для полімоделювання низького рівня з легкодоступними та інтуїтивно зрозумілими елементами управління для створення отворів, додавання петель на крайках, екструдування полігонів та багато чого іншого.

  • Live Boolean

Багато моделей насправді є не більше ніж набором форм, які в сукупності утворюють більш детальну форму. Live Boolean бере цю концепцію і працює з нею, надаючи можливість легко складати моделі разом, віднімати один з одного та багато іншого. Що робить систему в ZBrush унікальною, так це те, що ця операція відбувається в реальному часі, дозволяючи вам побачити, що саме ви отримаєте перед тим, як зробити фактичне злиття. Це забезпечує як виняткову простоту використання, так і безпрецедентний контроль.

  • ZSpheres

Намалюйте просту фігуру скелета / палиць, а ZBrush доповнить її реальною структурою рельєфу.

  • Mannequins

Еволюція в ZSpheres – це система Mannequin. Маючи в бібліотеці велику різноманітність фігур як гуманоїдів, так і тварин, манекени є легкою відправною точкою при вивченні сцени, яку ви хочете створити, ще до того, як почати моделювати.

Інструменти ZBrush

  • Редагування сітки з декількома дозволами

За допомогою цієї системи ви можете вільно переміщатися між рівнями секцій в будь-який час, вносячи зміни там, де вони найбільш підходять. Потім ці зміни автоматично переміщаються по всіх інших секціях вашої моделі.

  • Кисті для скульптури

Основний робочий процес створення за допомогою ZBrush заснований на системі кистей, яку також можна регулювати натиском пера з графічного планшета. ZBrush відтворює відчуття природності цієї кисті або інструменту для скульптури, використовуючи тиск на кінчик пера для трансформації вашого цифрового штриха різними способами. Існують кисті для захоплення, переміщення, нарощування поверхні, вдавлення в неї зубила, прорізання моделі та багато чого іншого. Ви навіть можете використовувати інші 3D-моделі в якості кистей, вставляючи їх геометрію в вашу поверхню.

  • Noisemaker

На додаток до можливості додавання деталей вручну, ZBrush надає систему для структурованого формування деталей поверхні за допомогою шумових шаблонів. Виберіть тип деталі, відрегулюйте кілька простих параметрів, потім застосуєте цей шаблон до моделі цілком або обмеживши її певною областю. Ви навіть можете комбінувати різні типи шумів для створення дуже складних ефектів. Функція Noise ідеально підходить як для твердих поверхонь, так і для органічних деталей.

  • HD-геометрія

ZBrush легко справляється з моделями в діапазоні 20 мільйонів полігонів на більшості комп’ютерів і до 100 мільйонів на високопродуктивній машині. Це більш детально, ніж можна утримати на 8-кілобайтні карті. Але іноді хочеться ще більше, і саме тут в гру вступає HD Geometry. За допомогою цієї функції ZBrush може працювати з моделями до 1 мільярда полігонів.