Yaware.TimeTracker
Ви можете придбати ліцензії Yaware.TimeTracker, звернувшись до відділу продажу SOFTICO. Компанія SOFTICO є офіційним партнером Yaware в Україні. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію з ліцензування та професійну технічну підтримку по ряду виробників.
Характеристики
Yaware.TimeTracker — це сервіс для обліку робочого часу, який підвищує ефективність працівників на 10-50%.
Yaware аналізує, як працівник витрачає час і підвищує продуктивність на 10%-50%.
Сервіс розпізнає продуктивні, нейтральні або непродуктивні ресурси. Можна виконати індивідуальні налаштування для кожного працівника.
Наприклад, для дизайнера Photoshop — продуктивна програма, для бухгалтера — непродуктивна. В результаті співробітник бачить, що краде його час і менше відволікається.
Функціональні можливості Yaware.TimeTracker:
Автоматичний облік робочого часу співробітників
Дізнайтеся, як проходить робочий день Ваших співробітників і скільки насправді часу вони приділяють роботі. Облік робочого часу від програмного рішення Yaware.TimeTracker покаже:
- час початку / закінчення роботи;
- запізнення і завершення роботи раніше закінчення робочого дня;
- відсутність співробітників на робочих місцях і їх причину: нарада, зустріч або перекури і обід;
- фактично відпрацьовану кількість годин.
Моніторинг програм, додатків та сайтів, аналіз продуктивності
У базі даних Yaware.TimeTracker понад 15000 тисяч програм і сайтів, кожен з яких має свою категорію продуктивності:
- «продуктивно» – ресурси, необхідні працівникові для роботи;
- «нейтрально» – додатки, які не потрібні для виконання робочих обов’язків, але періодично виникає необхідність в їх використанні;
- «непродуктивно» – ресурси, використання яких знижує ефективність роботи (соц. мережі, чати, розважальні ресурси).
Yaware.TimeTracker дозволяє проводити моніторинг сайтів та програм і привласнює відповідну категорію продуктивності. При цьому одні й ті ж ресурси мають різну продуктивність для співробітників різних відділів.
Наприклад, для менеджера з продажу, Skype і чати — це продуктивний час роботи, а для бухгалтера і програміста — непродуктивний.
Завдяки моніторингу програм керівник вже має змогу оптимізувати та розв’язувати проблеми, які виникають з недостачею часу та низькою результативністю працівників та цілих відділів.
Офлайн активність працівників (Облік часу нарад, зустрічей, перерв)
Дізнайтеся, чим займаються співробітники, коли не працюють за комп’ютером: виконують інші завдання або витрачають час даремно.
Yaware.TimeTracker покаже, коли і скільки часу працівник був відсутній на робочому місці і чим конкретно був зайнятий:
- працював з документами;
- був на нараді або зустрічі;
чи
- був на перекурі;
- вирішував особисті питання і т.д.
Онлайн-програма обліку робочого часу дозволяє співробітнику вибрати тип активності “Нарада / зустріч” і додати коментар з більш повним описом причини відсутності: з ким була зустріч, з якої теми проходила нарада і т.д.
Завдяки такому підходу керівник має змогу контролювати відвідуваність персоналу, запізнення та дотримання робочого графіку.
Скріншоти екрану і знімки веб-камери
Ви хочете точно знати, на якому етапі перебуває робота над вашим проектом?
Увімкніть скріншоти екрану і знімки веб-камери. Так ви зможете провести детальний облік робочого часу співробітників і наочно побачити, чим вони займаються під час вашої відсутності, над вирішенням яких завдань працюють і якими програмами користуються.
Особливо актуальна функція для моніторингу роботи позаштатних співробітників і фрілансерів. Так ви будете впевнені в тому, що віддалений співробітник працює саме над вашим проектом, а не просто просиджує за комп’ютером в оплачений вами час.
Контроль порушень (дисципліна персоналу)
Дізнайтеся, хто зі співробітників порушує дисципліну:
- спізнюється;
“Звіт по запізненнях” покаже, як часто співробітник починає свій робочий день пізніше визначеного і наскільки систематично повтюрюються подібні порушення. Ви побачите кількість запізнень і точний час недоробок.
- йде додому раніше, ніж треба.
“Звіт пішов раніше покладеного” покаже, хто з працівників добровільно скорочує свій робочий день і залишає робоче місце раніше встановленого терміну.
Оперативне повідомлення по email і на Ваш мобільний
Контролюйте роботу співробітників в режимі реального часу, де б Ви не знаходилися: в сусідньому кабінеті, вдома чи у відрядженні.
Yaware.TimeTracker дозволяє:
- контролювати роботу співробітників онлайн, в особистому кабінеті — оперативні дані за останні 5 хвилин роботи по всім користувачам;
- налаштувати графік отримання звітів на електронну пошту: кожен день або раз в день / тиждень / місяць;
- завантажити додаток і аналізувати дані за допомогою мобільних пристроїв на базі iOS і Android.
Груповання співробітників по відділах і призначення менеджерів груп
У Вашої компанії багато відділів, підрозділів, є віддалені офіси і представництва в інших містах?
З Yaware.TimeTracker Ви можете:
- об’єднати співробітників в групи згідно відділах, в яких вони працюють;
- призначити менеджера групи — керівника відділу, який буде мати доступ до даних про продуктивність своїх підлеглих.
Це дозволить Вам делегувати повноваження і однаково ефективно управляти співробітниками Вам, керівникам відділів та начальникам на місцях.
Індивідуальні налаштування для співробітника і відділу
Дизайнеру не обійтися без Coreldraw і Photoshop, а для інших співробітників компанії ці ресурси просто не приносять користі?
Задайте індивідуальні налаштування для конкретного співробітника або цілого відділу:
- вкажіть графік роботи (вільний, фіксований);
- налаштуйте продуктивність використання програм і сайтів;
- ввімкніть скріншоти екрану і знімки веб-камери;
- задайте види офлайн активності: нарада, зустріч, телефонну розмову і ін.
Різні рівні доступу для менеджерів, керівника
Ви можете налаштувати різний рівень доступу до даних Yaware.TimeTracker для начальника відділу, hr-менеджера, системного адміністратора і бухгалтера.
Це дозволить:
- начальникам відділів аналізувати продуктивність роботи своїх підопічних, виявити кращого і гіршого співробітника, контролювати порушення на робочому місці і оцінити динаміку роботи підрозділу;
- керівнику філії — контролювати роботу безпосередньо співробітників свого офісу;
- hr-менеджеру — аналізувати продуктивність нових співробітників, контролювати графік дотримання дисципліни і норму виробітку по компанії;
- системного адміністратора — налаштувати систему з урахуванням специфіки роботи Вашої компанії і вимог до моніторингу роботи персоналу;
- бухгалтеру — мати доступ до розділу “Оплата”.
Унікальна можливість: доступ співробітників до особистої статистики
Доведено: співробітник раціональніше використовує час і працює ефективніше, якщо наочно бачить свою роботу.
Надайте співробітникам доступ до їх особистої статистики. Це дозволить їм побачити:
- скільки фактично часу вони відпрацювали за день і наскільки продуктивно його використовували,
- о котрій годині вони працюють найбільш плідно, а в які — продуктивність їх роботи знижується;
- на роботу з якими категоріями додатків йде найбільше часу й наскільки їх використання необхідно для виконання робочих обов’язків.
Прихований і явний контроль
Ви можете вести облік робочого часу співробітників як в прихованому, так і в явному режимі.
Виберіть режим роботи програми під час встановлення її на комп’ютери співробітників.
Ви в будь-який момент зможете перейти від прихованого до явного контролю.
Наприклад, протестувавши програму в прихованому режимі, Ви можете перейти до явного моніторингу роботи співробітників за комп’ютером. Тим самим Ви дозволите їм самостійно аналізувати продуктивність своєї роботи і раціональніше використовувати робочий час.
Управління проектами та завданнями
Нова функція TaskTracker дозволяє керівнику:
- створювати проекти і завдання;
- делегувати їх виконавцю;
- коментувати на всіх етапах;
- контролювати процес виконання;
- переглядати статистику виконання, що включає час онлайн / оффлайн, відвідувані сайти / програми / додатку;
- розставляти пріоритети;
- давати тимчасову оцінку;
- позначати дедлайн;
- призначати ставку на проект і / або конкретне завдання.
Співробітникові:
- своєчасно отримувати повідомлення про нові завдання, зміни в старій задачі, нові коментарі;
- змінити статус завдання (в процесі / завершена);
- додати коментар.
З новою функцією Ви можете бути впевнені, що співробітники вчасно проінформовані про поставлені завдання і здатні миттєво реагувати на зміни. А звіт по бюджету допоможе Вам наочно побачити, скільки коштувала кожна задача, скільки на неї витрачено часу, та автоматично підрахує бюджетні витрати.
Автоматичний табель обліку часу
Табель обліку часу є обов’язковим документом на будь-якому підприємстві. Автоматичний табель обліку часу від Yaware заощадить Вам час. Програма збирає інформацію про час роботи кожного співробітника. Сюди відносяться дані про загальний відпрацьований час по днях, а також невиходи на роботу за певний період (місяць, квартал, рік).
Автоматичний табель обліку часу від Yaware дозволяє розрахувати:
- фактично відпрацьовані дні по кожному співробітнику;
- відсутності на робочому місці (із зазначенням причини: відпустка, лікарняний, вихідний).
Завдяки цьому, керівнику значно простіше:
- контролювати дотримання робочого графіка співробітниками;
- вчасно виявляти порушників графіка роботи та прогульників;
- складати графік відпусток для персоналу.
Конектор Yaware для Google Data Studio
Google Data Studio — безкоштовний інструмент для створення звітів для всіх параметрів. Програма Yaware дозволить вам візуалізувати дані з вашого профілю Yaware.TimeTracker в Google Data Studio.
Ви зможете створювати персоналізовані візуалізації даних на основі вашої статистики в реальному часі від Yaware і вибирати, які параметри ви хочете відображати в Google Data Studio. Створюйте графіки та діаграми, і діліться своїми досягненнями з іншими: клієнтами, інвесторами, спонсорами.