Візуалізація даних виявляється значно зручнішою, ніж робота з об’ємними таблицями даних. Людський мозок легше сприймає графіку, ніж текстові таблиці Excel, завдяки зниженню інформаційного перевантаження. Саме тому все більше людей бачать цінність у візуалізації даних за допомогою платформи Tableau і розуміють її комерційні переваги в бізнесі. У цій статті ви знайдете приклади бізнес-кейсів, що демонструють, як візуалізація даних у Tableau може призвести до ефективних результатів.
Вплив на бізнес
Візуалізація даних здатна значно збільшити дохід підприємств. Як? Перш за все, вона забезпечує глибоке розуміння даних, даючи змогу легко знаходити відповіді на важливі питання. Замість того щоб структурувати заплутану інформацію, ви можете наочно бачити тренди в доходах, витратах, кількості клієнтів, коефіцієнтах конверсії та інших ключових показниках електронної комерції (таких як MAU, DAU, CPC, CPA, LTV). Цей підхід допомагає приймати обґрунтовані рішення, які безпосередньо впливають на зростання бізнесу.
За допомогою візуалізації даних можна легко виявляти неефективності, визначати сезонні тренди та оптимізувати стратегію компанії, фокусуючись на найприбутковіших напрямках. Візуалізація також виступає в ролі об’єктивного джерела істини для всіх рівнів керівництва, надаючи всім відділам доступ до актуальної та достовірної інформації. Приклад ефективного візуального подання даних можна знайти нижче.
Tableau – оптимальне рішення
Tableau – це оптимальний вибір для користувачів, яким потрібні кросплатформні звіти, доступні на планшетах, смартфонах і настільних комп’ютерах. Інструмент простий у використанні, полегшує обмін даними між усіма співробітниками компанії і чудово справляється з обробкою великих обсягів інформації, незалежно від кількості джерел даних.
Tableau підтримує великий набір конекторів, включно з MySQL, Google Analytics, Google Sheets, Excel, CSV і багато інших, що дає змогу користувачам будувати потужні аналітичні дашборди. У Tableau також доступні можливості для редагування формул, прогнозування, кластеризації та гнучких варіантів розгортання (у хмарі, локально і онлайн).
Coca-Cola: нові стандарти аналітики даних
Найбільша у світі компанія з виробництва напоїв Coca-Cola шукала спосіб замінити трудомісткий процес ручної підготовки даних, який раніше забирав у команди багато часу. Вони змушені були об’єднувати понад 200 мільйонів рядків даних з більш ніж 100 різних систем, щоб створити єдине сховище для зручної панелі управління. Для підвищення ефективності та роботи з даними в режимі реального часу Coca-Cola впровадила Tableau.
Завдяки платформі Tableau, яка підтримує інтеграцію даних з безлічі джерел, співробітники в Coca-Cola тепер можуть швидко аналізувати важливі метрики – від бюджету і операцій з доставки до прибутковості – всього за кілька кліків. Відділ продажів отримав доступ до даних з віддалених місць через iPad, що підвищило оперативність прийняття рішень. Звіти для керівництва тепер автоматично оновлюються щодня о 5:45 ранку, що значно прискорило робочий процес у порівнянні з попереднім графіком.
Lenovo: підвищення ефективності роботи всієї компанії на 95%
Lenovo, глобальна технологічна компанія, прагнула оптимізувати свій аналітичний процес у всіх відділах і офісах по всьому світу. Раніше компанія покладалася на один звіт про продажі, який надсилався у 28 різних країн. Коли ж різні регіони або підрозділи потребували доступу до цього звіту для вилучення цінних даних, це вимагало участі від восьми до десяти осіб, що значно збільшувало обсяг роботи для команди аналітиків.
Щоб упорядкувати дані по всій компанії, Lenovo впровадила Tableau, що дозволило створити гнучкий дашборд для аналізу продажів з можливістю адаптації під спеціальні потреби. Це поліпшення підвищило ефективність на 95% у 28 країнах. Завдяки інструментам Tableau компанія також зібрала метрики залученості, що сприяло покращенню користувацького досвіду і збільшенню доходу.
LinkedIn: розширення прав і можливостей 90% відділу продажів
LinkedIn, найбільший сайт професійного нетворкінгу, хотів синхронізувати всі дані між своїми внутрішніми базами даних (Google Analytics, Salesforce.com та інші сторонні інструменти). Раніше один аналітик у LinkedIn обробляв щоденні запити від понад 500 менеджерів з продажу, що створювало чергу звітів на термін до 6 місяців. Щоб розв’язати цю проблему, LinkedIn вирішив об’єднати всі дані за допомогою Tableau і розробити кілька дашбордів, до яких користувачі можуть легко отримати доступ. Тепер тисячі співробітників LinkedIn, зокрема 90% команди з відділу продажу, мають можливість щотижня користуватися Tableau Server для доступу до необхідної інформації. Завдяки інтерактивним дашбордам у Tableau, які працюють в режимі реального часу, стало простіше передбачати відтік клієнтів і контролювати актуальні показники, що допомогло збільшити дохід через більш проактивний підхід до продажів.
Bookimed: створення аналітичних дашбордів у реальному часі
Bookimed, український сервіс для пошуку найкращих медичних рішень по всьому світу, хотів подвоїти свою виручку за рік. Для цього компаніям, що використовують Tableau, потрібно було ухвалювати рішення на основі даних. Раніше менеджери стикалися з проблемами при оцінці гіпотез і розстановці пріоритетів завдань через ручну фільтрацію інформації. Зазвичай процес аналізу даних включав такі кроки:
- Запит в ІТ-відділ на завантаження необроблених даних у CSV-файл.
- Ручна фільтрація цих даних і перенесення їх в Excel.
- Ручне зв’язування даних з файлів Excel і CSV з даними з Google Analytics і Google AdWords.
Щоб швидко і точно отримувати інформацію з даних і стежити за станом бізнесу в реальному часі, Bookimed вирішила використовувати Tableau і Tableau Online. Головною метою було створити систему моніторингу, яка підходить для кожного відділу. Для цього вони пройшли три етапи:
- Підключили Google Analytics, Google AdWords і MySQL до Tableau.
- Налаштували дашборди для кожного відділу Bookimed.
- Лабораторії обробки даних використовували Amazon Redshift і Amazon Kinesis для збору даних і більш глибокого аналізу.
Нижче деякі з перших дашбордів компанії (цифри вказані випадкові і призначені тільки для прикладу):
Тепер у Bookimed.com є система, яка надає всім співробітникам необхідні дані та інформацію в реальному часі. У результаті Bookimed досяг такого:
- Скоротив час на бізнес-аналіз з 1 тижня до 2 годин, що дало змогу співробітникам швидко ухвалювати рішення на основі достовірних даних.
- Розробив ефективний план зростання на основі даних, який дає змогу збільшувати дохід на 10% щомісяця.
- Отримав інфраструктуру для візуалізації даних, яку легко змінити, масштабувати й адаптувати під потреби бізнесу.
Інші галузі, де використовується Tableau
Аналітика охорони здоров’я
- Компанія BJC, що надає медичні послуги жителям Міссурі та Іллінойсу, скоротила витрати на ланцюжок постачань з 23,5% до 19%.
- Дитяча лікарня Сіетла заощадила понад 40 000 клінічних годин на рік і 100 000 доларів США за рахунок потоку попиту.
Аналітика освіти
- Державний шкільний округ Де-Мойна отримав можливість швидко виявляти учнів старших класів, які схильні кидати школу.
- Університет Нотр-Дам зміг виконувати аналіз даних за допомогою Tableau в 10 разів швидше.
Урядова аналітика
- Місто Таллахассі виміряло ефективність роботи каналізаційних систем і ухвалило рішення, які підвищили продуктивність на 30%.
- Рада графства Суррей скоротила час аналізу з кількох днів до кількох годин для відстеження втручань у молодіжних клубах.
Маркетингова аналітика
- Allrecipes, найбільший цифровий продовольчий бренд, збільшив кількість відвідувань мобільного сайту з 8 відсотків до більш ніж трьох чвертей від загального числа.
- PepsiCo скоротила час аналітиків на 90%.
Аналітика Tableau Insurance
- EY, професійна організація з управління ризиками, заощадила клієнтам мільйони доларів і запобігла шахрайству.
- MA Assist, британська компанія з надання послуг у сфері нерухомості, скоротила тривалість розгляду страхових претензій на 15% і підвищила ефективність бізнесу на 20%.
Приклади аналітики Tableau High Technology
- GoDaddy, міжнародна компанія веб-хостингу, масштабувала управління даними об’ємом 13 ТБ і оптимізувала досвід використання продукту для більш ніж 17 мільйонів клієнтів.
- Ancestry.com, найбільший онлайн-ресурс для пошуку інформації з сімейної історії, візуалізував мільярди рядків даних для прийняття стратегічних рішень.
Джерело: Datarootlabs
Щоб дізнатися більше про Tableau і можливості його впровадження, звертайтеся до нас за телефоном +38 (044) 383-44-10.