Модуль Веб-кредитування для Charisma ERP

Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії Модуль Веб-кредитування для Charisma ERP звернувшись до відділу продажу SOFTICO. Компанія SOFTICO є офіційним дистриб’ютором продуктів Модуль Веб-кредитування для Charisma ERP в Україні. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію по ліцензуванню, а також технічну підтримку по ряду виробників.

Характеристики

Модуль Веб-кредитування – це онлайн-додаток, що дозволяє на льоту керувати кредитними пропозиціями і сутностями, незалежно від їх типу: користувач, позика, кредитна карта, тощо.

Повний опис

Згладжує і спрощує кредитний процес

  • Реєстрація кредитних заявок і досьє прямо з додатку фронт-офісу.
  • Повністю покриває бізнес-процес кредитування: пропозиції, аналіз, підтвердження, підготовку і відстеження контракту. Реалізація цих програмних функцій гнучко адаптується під внутрішні політики компанії.
  • Підтримка мультивалютності.
  • Повноцінне управління пропозиціями і кредитною інформацією.
  • Надає безпечне робоче середовище, сегментовану завдяки розмежуванню прав доступу. Можливість багатоабонентської і централізованої роботи для співробітників кредитних відділів.
  • Забезпечує багатомовний інтерфейс для централізованого використання програми.

Скорочує офісні та операційні витрати

  • Можливість переглядати і роздруковувати всі документи і форми в один клік мишки.
  • Централізація і швидка обробка всіх документів, необхідних для аналізу кредитної інформації. Допомагає позбутися від таких кроків, як обмін документами між відділами або філіями і головним офісом.
  • Керує початковими і кінцевими кредитними умовами на файловому рівні.
  • Повне покриття стадій, що мають відношення до управління кредитною інформацією та історією моніторингу статусів. Наприклад, статуси «В обробці» – робота у фронт-офісі, «Попередній аналіз» – у фронт і бек-офісі, «прийнято зі змінами» – в бек-офісі, «Відмовлено» – в бек-офісі.
  • Управління різними типами гарантій, наприклад, поручительство або застава, необхідними на кредитному рівні, а також всією пов’язаною інформацією.
  • Інтеграція з іншими системами бек-офісу, наприклад, ERP, CRM і т.д. для організації контрактів, клієнтів, оплат, зборів та інших документів.

Керує кредитними заявками в режимі реального часу:

  • Об’єднання даних, введених центральному відділенні і філіях, що забезпечує прозорість і цілісність кінцевої інформації.
  • Комп’ютеризація всієї кредитної і операційної системи в реальному часі.
  • Забезпечує гнучкість фінансових продуктів, що дозволяє підлаштовуватися під вимоги ринку і політику компанії. Задані і контрольовані фінансові умови для будь-якого бізнес-продукту з фіксованими або гнучкими ставками, різними типами фінансових лімітів, що налаштовуються періодизацією і плануванням, мультивалютністю, категоріями і фінансовими цілями, додатковою інформацією та рядом інших функціональностей.