Дизайнерам часто доводиться створювати форми, що імітують органічні об’єкти. Створення таких форм вимагає особливого підходу, який відрізняється від використання наперед заданих параметричних моделей. Хоча параметричні моделі теж потрібні, їх тверді конструкції не підходять для зображення таких об’єктів, як корпус човна, крило автомобіля або ергономічне крісло. Щоб створити детальне, реалістичне зображення таких об’єктів, багато дизайнерів вважають за краще використовувати моделювання з розбиттям на підрозділи.
Subdivision (також відоме як SubD) моделювання – це техніка, яка допомагає дизайнерам створювати реалістичні 3D-моделі за менший час і з більшою деталізацією, ніж інші методи моделювання.
Роль 3D Sculptor та його додаток xShape – необхідний інструмент для тих, кому потрібно швидко створювати складні фігури. Це потужне рішення на основі браузера дозволяє натягувати та витягувати просту сітчасту модель у будь-яку форму. За допомогою 3D Sculptor можна створювати складні органічні конструкції інтуїтивно зрозумілим способом. Крім всіх вищеперелічених переваг, нижче наведені найцікавіші інструменти для отримання максимуму від 3D Sculptor.
1. Поєднання двох поверхонь підрозділів за допомогою команди Merge Surfaces
Якщо в одній моделі є два розділені об’єкти, ви можете легко об’єднати їх, вибравши дві відкриті грані за допомогою команди “Merge Surfaces”. Це дозволить вам витратити більше часу на покращення форми кожного об’єкта, перш ніж їх об’єднати. Такий підхід дозволяє зосереджуватись на ключових аспектах дизайну заздалегідь, що дає вам більший контроль над процесом проектування.
Объединение двух поверхностей одним нажатием кнопки.
2. Відображення фігури за допомогою команди Reflect
За допомогою команди Reflect можна легко створити нову фігуру з відбитим перерізом. Це дозволяє створити дзеркальне зображення наявного об’єкта без впливу на оригінальний об’єкт. Просто виберіть площину для відображення, виконайте команду Reflect, потім виберіть опцію “Створити новий перетин” і новий об’єкт буде автоматично створений.
Цей інструмент особливо корисний, коли у вас є дві деталі зі схожою формою, але з невеликими відмінностями.
Для створення симетричної частини, яку можна змінювати незалежно від вихідного тіла, згенеруйте дзеркальний екземпляр об’єкта.
3. Створення об’єкта користувача з поділом (Subdivision Primitive) за допомогою команд Extrude і Revolve
Створюйте і складні примітиви з розбивкою по ескізах за допомогою команд Extrude Primitive і Revolve Primitive. Припустимо, у вас є дивна форма, яка не відображає жодного з варіантів меню Primitive, ви можете отримати бажану форму, екструдуючи або обертаючи її з ескізу. Це означає, що вам доведеться менше маневрувати та швидше отримати потрібну форму.
Спростіть процес створення поверхонь підрозділів, видавлюючи або обертаючи примітив максимально схожий на кінцевий продукт.
4. Контролюйте рівень впливу на проект за допомогою команди Soft Selection
Керуйте процесом виштовхування під час редагування сітки підрозділів. Підвищіть рівень впливу, щоб переміщати великі частини сітки з рівномірним розподілом зсувів. Зменште вплив, щоб внести локальні зміни до деяких об’єктів, зберігши при цьому іншу сітку.
Це відмінний інструмент, який дозволяє вносити зміни до окремих частин конструкції, але не впливає на всю її структуру.
За допомогою функції Soft Selection можна керувати деформацією поверхні розподілу при перетягуванні точки на сітці.
5. Згинайте об’єкти із додатковим контролем за допомогою функції Arc Bend
Функція Arc Bend – це контроль та точність. Намагатися зробити це вручну, натискаючи та витягуючи геометрію, буде дуже складно та довго. Arc Bend дозволяє швидко та точно створювати подібні фігури.
Функція Arc Bend дає змогу зігнути кінцеві точки сітки на об’єкті підрозділу в дугу. Для цього спочатку виберіть Arc Bend на панелі дій, а потім виберіть площину, в якій буде вигин, – це нагадує вибір площини для ескізу.
Потім виберіть одну або кілька точок у сітці підрозділів, щоб встановити протяжність для вигину. Потім перетягніть ручки дуги, щоб створити дуговий вигин у поверхні підрозділу. Ручка керує величиною вигину та відстанню, на яку діє вигин.
С помощью функции Arc Bend можно легко сгибать выбранные объекты, просто перетаскивая дугу.
Джерело: SOLIDWORKS
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь за електронною адресою sales@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.