PhysicsEditor
Ви можете дізнатися ціну і купити ліцензії PhysicsEditor звернувшись до відділу продажу SOFTICO. У нас Ви можете отримати оптимальні ціни, консультацію по ліцензуванню, а також технічну підтримку по ряду виробників.
Характеристики
PhysicsEditor – фізичний редактор фігур для двомірного ігрового проекту.
Легко редагуйте двомірні замкнуті геометричні об’єкти, що складаються з відрізків прямих і фізичні параметри.
Працює з Phaser, Cocos2d-x, CoronaSDK, LibGDX та іншими.
Працює з будь-яким ігровим движком: Cocos2d / Cocos2d-x / Corona SDK / AndEngine / Starling / Flash / ваш власний движок
Використовуйте модуль виведення PhysicsEditor для визначення власного формату даних, включаючи власні властивості.
Особливості:
- Економія часу завдяки автоматичному трасувальнику форми. Налаштуйте точність трасування для зменшення кількості точок, щоб зробити вашу гру швидкою.
- Простий в редагуванні. Легко задавайте параметри зіткнення в PhysicsEditor. Економте час за допомогою автоматичного трасувальника форми.
- Використовуйте автотрасувальник для створення ідеальної форми зіткнення всього одним клацанням миші. Налаштуйте точність трасування для зменшення кількості точок, щоб зробити вашу гру швидкою.
- Простий в редагуванні. Легко задавайте параметри зіткнення в PhysicsEditor
- Маса / Щільність – наскільки важкий предмет.
- Сила тертя. Низький опір дозволяє об’єкту ковзати на більшу відстань, більш високі значення прискорюють зупинку об’єкта.
- Відновлення / Еластичність / Відскік. Об’єкти відштовхуються в залежності від сили цього значення.
- Підтримує складні тіла. Створюйте складні фізичні тіла, що складаються з різних елементів. Встановлювати окремі параметри фізики і параметри зіткнень для кожної деталі.